PlayStation 5 цьогоріч обійдеться без гучних релізів від внутрішніх студій Sony
Японська корпорація Sony розкрила плани на поточний фінансовий рік і попередила гравців, що не варто чекати гучних ААА релізів від PlayStation Studios, як-от God of War Ragnarök чи Marvel’s Spider-Man 2, до квітня 2025 року.
Компанія продовжить фокусуватися на створенні високоякісних продуктів та ігросервісів. Наразі внутрішні студії займаються створенням високобюджетних проєктів.
президент Sony Group Хірокі Тотокі
З раніше опублікованої виданням Bloomberg інформації, ми знаємо, що чимало студій, які розробляють високобюджетні блокбастери для PlayStation, відчувають себе замкненими у рамках ААА проєктів. Бюджети на такі ігри постійно зростають, а деякі з них ледве виходять на рівень окупності, якщо взагалі виходять. Наприклад, The Last of Us Part II, за злитою інформацією, знадобилося цілих 2 роки щоб лише вийти в нуль і почати заробляти.
На зустрічі з інвесторами пан Тотокі сказав, що спілкувався з керівниками різноманітних студій PlayStation, щоб зрозуміти, куди рухається ігровий підрозділ компанії. Хоч в ньому і працюють “чудові творчі люди”, він відчуває, що ніхто з них не переймається станом справ бізнесу.
Нам є куди вдосконалюватися, що стосується розподілення бюджетів, планування розробки та планів на розвиток.
Простими словами, директор хоче зберегти високу якість ігор, розроблених власними студіями, але не розорюючись раз за разом на сотні мільйонів доларів бюджету, списуючи це на роботу в перспективу для популяризації платформи. Наразі це загальновідома проблема з розробкою проєктів ААА рівня, бюджети яких повинні стати меншими, аби приносити більше прибутків. Так компанії вдасться покрити більше жанрів на ці кошти.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)