web analytics

Автор серії Yakuza вважає, що ігри більше не продає масштабність і тривалість

Автор серії Yakuza (нині Like a Dragon) Тошіхіро Наґоші нещодавно поділився думками стосовно того, яким бачить майбутнє відеоігор. За його словами індустрія, яка в останні роки концентрувалася на більших, довших і складніших проєктах, незабаром може сильно змінитися, оскільки гравці все частіше починають віддавати перевагу іншим речам, які роблять ігри веселими.

Дивлячись на щоразу більшу кількість справді велетенських ігор, я думаю, що зрештою їх не буде аж стільки. Чимало великих ігор ще мають вийти, але я думаю, епоха, коли розмір гри був важливим фактором, незабаром завершиться.

Тошіхіро Наґоші

Тим часом ґеймдизайнер уже третій рік поспіль працює у власній студії Nagoshi під фінансуванням NetEase. Подробиць його нової гри досі немає, але Наґоші каже, що гра нагадуватиме фільми Квентіна Тарантіно, де знайдеться місце і для гумору, і для насильства, яке стане невід’ємним елементом ігроладу. Втім, без крайнощів до переходу в повний трилер.

Наприкінці жовтня відомий інсайдер Том Гендерсон у подкасті журналіста Джеза Кордена з Windows Central розповів, що чимало ігрових компаній вже почали поступово відмовлятися від розробки 100-годинних ігор у бік пригод тривалістю 15-20 годин. Причинами такого рішення називають дуже високі витрати й час на розробку, а також невиправдано завищені ризики.

Звичайно, не всі великі ігрові компанії можуть почати експериментувати з іграми меншого масштабу, але ті, які почнуть першими вже не витрачатимуть по 200-300 млн доларів і 5 років у середньому на розробку однієї високобюджетної гри.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Xbox готовий портувати будь-які власні ігри на консолі PlayStation і Nintendo

xbox ps switch

На Ubisoft подали до суду через відключення серверів The Crew

crew

Sony почне щороку випускати самітні високобюджетні ігри від PlayStation Studios

dualsense ps5

Square Enix закрила цілих 7 мобільних ігор у 2024 році

dragon quest

Стало гірше, буде краще: Ubisoft оголосила фінансові результати за 6 місяців

assassin's creed shadows

Sony закрила студію розробників Concord і мобільний підрозділ Neon Koi

concord review site

Hi-Rez Studios закриє Realm Royale Reforged і Divine Knockout в лютому 2025 року

realm royale reforged

Don’t Nod скоротила 20% штату і списала 31,6 млн євро на невиправданих очікування іграх

dont nod

Популярне