Скажіть мені, хто не любить вестерн? Правильно — всі люблять вестерн. Полум’яне сонце Дикого Заходу, важкий револьвер у кобурі, сутички між ковбоями та індіанцями, просмерділий від диму салун та відчуття постійної небезпеки — ось, що захоплює всіх нас у вестерні. І лишень спробуйте заперечити — моя рука вже на руків’ї револьвера, я тут шериф!
Техас і Маямі — зовсім різні речі!
12 Is Better Than 6 — це гардкорна вестернова стрілянка з виглядом згори, яка розповідає про холоднокровного мексиканця Хуана, що вбиває кожного, хто стає на його шляху. З першого погляду це все та ж Hotline Miami, тільки „під соусом вестерну“: механіка з виглядом згори, гардкорна боївка, неминуча смерть з одного влучання. Але якщо розглянути гру прискіпливіше, то можна побачити величезну кількість аспектів, які відрізняють її від «Гаряча смуга Маямі».
Не переходь дорогу Хуану
Починається все після того як головний герой втікає з каторги та прямує до штату Техас, аби знайти спокійне місце. Але мало того, що тут не раді мексиканцям, і стараються їх усіляко принижувати. Так на нього ще й вішають розстріл загону рейнджерів і оголошують нагороду за його голову! Хуану не залишається нічого, окрім як мочити всіх, хто стоїть на його шляху, попутно намагаючись розібратись у всьому тому лайні, що звалилось йому на голову.
Гра повна колоритних персонажів, які своєю харизмою передають дух Дикого Заходу. Таких як от європеєць з дивним імя’м Томат Диких Прерій, що вважає себе за корінного індіанця і постійно курить свою люльку. Чи кремезний чолов’яга Бородист, власник невеличкого барбершопу, який відмовляється платити підвищений податок шерифу.
Завдання в грі невигадливі, але цілком компенсуються чудовим дизайном рівнів. Головний герой матиме змогу брати участь у перестрілках у салунах, містах і фортах, шахтах і преріях. Також кожен рівень дивує різноманіттям ворогів. Тут вам і звичайні ковбої з револьверами, шахтарі-китайці з кирками, індіанці з луками й списами та багато інших.
Про механіку, зброю і не тільки…
Попри те, що 12 Is Better Than 6 — це всього лише топ-даун шутер, основна механіка якого полягає лише в тому, щоби зачистити рівень і перейти на наступний, гра вміє здивувати.
Зброя тут реалізована на найвищому рівні, хоч її тут лише 4 види, проте кожна має свою механіку стрільби. Наприклад, при кожному пострілі з револьвера необхідно зводити курок, затримавши одну клавішу і лише потім, натиском другої клавіши, стріляти. А при стрільбі з вінчестера потрібно, натиском однієї клавіші, пересмикнути замок, а іншою робити постріл.
Набоїв завжди не вистачає — потрібно постійно їх діставати зі зброї вбитих ворогів, або обнишпорювати шафи. В них, до речі, можна знайти не лише набої, але й гроші, які можна витратити на покращення для свого персонажа: можливість стрільби з двох рук, чи прикріплення динаміту до щура тощо. Окрім ручної зброї, тут можна постріляти з гармати чи стаціонарного кулемета Ґатлінґа.
Здається, стрільбі розробники присвятили найбільше уваги). Кожна зброя відчувається по різному: постріли з дробовика гучні, роблять багато диму, револьвер же навпаки звучить дещо приглушено.
Також в грі присутня можливість проходження більшості рівнів стелсом. У такі моменти Хуан дістає свого ножа (а пізніше робити потайні вбивства допоможе також лук) та вирізає всіх нещасних ґрінґо. Головне — підійти ззаду, а деяких супротивників можна різати увісні. На відмінну від вище згаданої Hotline Miami, тут супротивники при знаходжені мертвого товариша починають тривожно нишпорити у пошуках ворога по всьому рівні.
Бокомвилазні вигадки
12 Is Better Than 6 виконана в нехитрому мальованому стилі. Набір фарб тут максимально малий: синім по білому виведені персонажі, та оточення. Ну і червона кров (куди ж без неї в шутері?).
І саме такий стиль виліз грі боком. при особливо динамічних перестрілках всі локації перетворюються в синьо-біле місиво. через що інколи важко помітити супротивника, який стоїть просто під носом (особливо важко для мене було відрізняти індіанців з характерним пір’ям на голові від звичайного чагарника).
При всіх перевагах, гра має низку недоліків, серед яких бідний на композиції саундтрек, який швидко набридає (хоча ті композиції, які є, — просто неймовірні). ШІ постійно тупить, і як тільки почує вистріли, біжить просто на кулі, не намагаючись обійти збоку, чи дочекатися доки у ГГ закінчаться набої.
12 Is Better Than 6 — це чудова гра, яка має свій неповторний стиль та дає поринути у атмосферу вестерну з головою. Але не без недоліків, хоч і незначних. Тим паче розробники в поті чола трудяться над виправленням баґів. Також, за значних продажів обіцяють випустити декілька сюжетних доповнень. Також у планах на майбутнє — мультиплеєр, який допоможе вияснити, хто — найшвидший стрілець Дикого Заходу.
Вдалося
- поціновувач вестерну
- обожнюєте Hotline Miami
- любите гардкор
- радієте присутності колоритних персонажів
Не вдалося
- чекаєте розлогого сюжету
- ненавидите тупий ШІ
- не любите зациклену музику
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!