Попри неоднозначні оцінки The Crew, студія-розробник Ivory Tower була куплена Ubisoft. Гра недавно отримала велетенське доповнення Wild Run, а це, щонайменше, означає, що гра успішна і у неї явно більше мільйона активних гравців. Що там і як там ув оригінальної The Crew, можна прочитати у огляді Юри Лупула, а тут просто розберемо, що собою представляє The Crew: Wild Run і чи варте воно уваги.
Можливо, The Crew — не найкраща аркадна гонка, але вона точно найбільша у всіх розуміннях цього слова і цю найбільшість закріплює доповнення The Crew: Wild Run. У DLC входять мотокцикли, грамотно розроблений фестиваль The Summit, покращена графіка (безкоштовна для власників оригіналу), а ще 3 нові типи комплектацій, тобто тепер своє Camaro можете зробити придатним для Drag та Drift Racing’у або Monster Truck’ом.
КАЛЮЖКИ І КРАПЕЛЬКИ
Графіка нарешті позбулася past-gen’ових помаранчево-коричневих та фіолетових тонів. Відтепер картинка яскрава і насичена, тому бавитись у The Crew стало у рази приємніше (приклад 1, приклад 2, приклад 3). Додали дощ з калюжками та краплями на екрані, а калюжі і краплі — це завжди +100 до картинки. Проте графіка всеодно не дотягує навіть до рівня минулорічної Forza Horizon 2, особливо за відсутності джерел світла і ті ж дощові ефекти виконані відчутно гірше, ніж у нещодавніх представників жанру.
Враховуючи, що у The Crew є вигляд з кабіни водія (а я 80% гри проходив саме так), дзеркала в автівці далі не дієві і це прикро, бо довідатися чи позаду є суперник, можна, лише перемкнувши камеру.
БАЙКИ, МОНСТРИ, РОК’Н’РОЛ!
Мотоцикли не вперше додаються в подібні ігри доповненням (Burnout Paradise, Test Drive Unlimited 2) і це часто викликало побоювання, що до їх реалізації, особливо для The Crew, де фізика часом доволі дивно поводиться. Але все обійшлось і реалізація вийшла хорошою.
Мотоциклів є декілька видів у різних комплектаціях. Керувати ними приємно. ОДНАК не вистачає більшого куту повороту при легкому гальмуванні, як у Burnout Paradise, це все ж таки аркада, а не симулятор. Дивним виглядає, що випасти з мотоцикла майже нереально і в’їхавши у щось на швидкості 150 км/год, у підсумку нічого не відбудеться. І на жаль для цього транспорту не додали нових змагань, крім звичайних гонок.
Monster Truck’ам пощастило більше, оскільки цей тип авто отримав 2 цікаві змагальні режими. Ув одному нас кидають на арену з трамплінами, потрібно зібрати найбільшу кількість балів за певний час, а в іншому нас кидають на таку ж арену, але з іншими гравцями і основним завданням є битва за корону, хто довше побув у короні, той і переміг.
У керуванні Monster Truck’и неповороткі, але ними можна керувати в польоті. ОДНАК при падінні на бік, ваш Monster Truck почне показувати різні дивацтва, просто самі гляньте. Але ж це, бляха, Monster Truck’и, які ледь не створенні для того, щоби переїжджати звичайні автівки, а у The Crew при спробі наїхати на машину буде те ж, що і з мотоциклами, тобто нічого, просто „стук“.
Drag Racing може здатись примітивним. Спершу треба правильно стартанути і далі просто вчасно перемикати передачі, однак, у Drag важлива кожна, КОЖНА мілісекунда і у The Crew це справді важливо. А якщо наша траса має ще хоча б один малюсінький поворот, то рівень складності стає значно важчий оскільки при легкому повороті на 500 км/год вас просто знесе з дороги.
Для Drift’у найважливіше — це керування і у Wild Run воно чудове, тобто відчувається. І знову „ОДНАК“. У Drift-змаганнях, які пропонує гра, є одна проблема, а саме — траси. Наприклад, у Underground’ах ми потрапляли у спеціальне місце для дрифту, у якому був поворот за поворотом, тому із дрифту можна було довго не виходити, а у The Crew: Wild Run нас кидає у місто і відстань від повороту до повороту часто велика. Оскільки Monster Truck’и отримали власні арени, то чому не зробили такого для дрифту? Незрозуміло.
ПОРА ВИРУШАТИ НА ФЕСТИВАЛЬ!
Фестиваль The Summit — це найголовніша річ у доповненні Wild Run, оскільки цей фестиваль об’єднує усі вище описані нововведення і робить усе, щоби був дух змагань.
До змагань The Summit входять: Monster Truck, Drift, Drag, окремі PVP-заїзди, заїзди на час самітно і командно та усілякі крихітні завдання на кшталт стрибка з трампліна. Результати змагань формують ваше місце у зальному переліку та у списку самого змагання. І кожна мілісекунда, кожний більший бал — це завжди плюс до вашого рейтингу, а тому буде цікаво зайти хоча б раз на тиждень у The Crew: Wild Run, аби потрапити до бронзових призерів і після закінчення дійсного The Summit (а один фестиваль проводиться протягом реального тижня) отримати якусь кльову річ.
У Wild Run особливо цікаво грати з друзями. По-перше, коли твій друг посмів завершити заїзд на секунду швидше за тебе — це завжди серйозний виклик, а по-друге у The Summit можна створювати заїзди з 10-ти чекпоїнтів для власної команди і при цьому, під час заїзду можливо швидко змінювати транспорт.
Які б не були недоліки у DLC, The Crew: Wild Run зроблений так, аби вам довгий час було цікаво повертатися до гри. Якщо ви досі є активним гравцем у The Crew і враховуючи, що для ПК давно хороших аркад не виходило, то доповнення Wild Run — це те,що треба, особливо, якщо граєте з друзями.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!