У свої найкращі хвилини Star Wars: Battlefront дарує змогу відчути себе справдешнім героєм славетної кіносаги, незалежно від того, наскільки стискається ваше серце при знайомих мелодіях Джона Вільямса. Бігаєте ви поміж безіменної піхоти, пілотуєте СІД-винищувачем чи повагом походжаєте у тілі Дарта Вейдера — обгортка “Зоряних Війн” відтворена тут досконало. А от як мультиплеєрний шутер Star Wars: Battlefront зірок з неба не хапає. Скептики, які очікували від DICE самоповтору, можуть зітхнути з полегшенням, адже Star Wars: Battlefront — це не Battlefield у зміненій обгортці.
На жаль.
Тернистий шлях до Сили
Що ж пропонує гра? Насамперед — автентичність сетинґу, нестандартний набір режимів матчів та веселий ігролад, особливо з друзями. Але перш ніж Ви зможете відчути справжню Силу і домінувати на мапах далекої Галактики, Вам доведеться пройти довгий шлях респаунів і поразок. Численні смерті в ході матчів Вам забезпечені. Особливо якщо Ви зі своїм стандартним бластером полізете у режими «Атака Ходунів» чи «Перевага». (відео)
Як показав досвід, швидко підняти рівень, аби повідкривати різні смаколики найлегше через режим «Бойова Ескадрилья» (Battle Squadron). У ньому ви не залежите від Вашого спорядження і рівня. До речі, предмети спорядження гравці можуть отримати, відкриваючи Зоряні карти, які можна спорядити у вікні екіпірування перед початком матчу.
Вони відрізняються різними параметрами, що дозволяє гнучко підлаштуватися під кожний режим чи мапу, замість „міжкласового“ чи „міжтипового“ вибору набору, як наприклад у Battlefield 4. Ви можете взяти гранату чи автонаведення в один вільний слот, екіпірувати джетпак у інший, взяти гвинтівку „майже“ снайпера чи нашпигувати свого штурмовика протитанковою зброєю. Саме на це й потрібні „кредити“, зароблені у матчах.
Майте на увазі, що зміна зовнішнього вигляду вашого персонажа значно дорожча в кредитах, ніж відкриття убер-потужного бластера чи „снайперської“ гвинтівки. (відео)
Робінзон і П’ятниця
Star Wars: Battlefront не має самітної кампанії, і про це повідомили ще під час першої презентації гри. Але відсутність режиму „одинака“ чудово замін.є мод „Виживання“ (Survival).
Режим можна пробігти самотужки (але тоді матч затягнеться надовго) чи у кооперативі. Цей режим ставить Вас, як гравця за сторону повстанців проти 15 хвиль Імперців. Кожна хвиля важча за попередню і підкидає нові типи ворогів з різними особливостями (невидимість, джетпаки, додаткова броня та щити, важка техніка, навіть винищувачі). На нормальному рівні складності цей режим абсолютно нецікавий — звичайний тир — проте вже на важкому… Раджу спробувати.
Чому я не Соло, чому не літаю
Казка для початківців «Бойова Ескадрилія» — це такий собі звичайний дезматч будь-якого мультиплеєрного шутера. Різниця лиш у тім, що замість піхотинців тут Y- та X-Wing рубляться з T-Fighter. І перші декілька (десятків) матчів Вам буде дуже весело почуватися „асом“. (відео)
Це прекрасна зона для тренування навичок пілотів — особливо перед тим, як вони поринуть у дуелі в режимі «Перевага« чи «Атака Ходунів». До того ж, тут можна влаштувати шикарнючу дуель «Раба» Бобби Фетта і «Тисячолітнього Сокола» Гана Соло. Водночас вони створюють і проблему — ці дві „бляшанки“ настільки броньовані, що збити їх — завдання для рою винищувачів. Траплялося, висаджував у них по 4 ракети і повний заряд фотонних бластерів, і хоч би пошкрябав… Але разом із тим особисто перевірив на власному T-Fighter, що Тисячолітнє відро з гайками збиває імперського аса з двох піу-піу. От Вам і баланс…
Тотальна перевага…
«Перевага» — це наступний логічний крок до поліпшення мультиплеєрної бійки лава на лаву. Дві команди по 20 осіб борються за контроль над точкою на мапі. Цікавості у режимі додають засоби пересування та важка техніка. Режим просто ідеальний для пілотів-асів (з ґеймпадами) чи водіїв абрамсів з Battlefield 4, пардон — AT-ST зі «Зоряних війн». Динаміка матчу, як і у попередниці від DICE Battlefield 4, постійно змінюється, а гравець змушений крутити жбаном на 360 градусів і видивлятися по всіх напрямках, адже на нього чатують двоногі AT-AT, літальні апарати, снайпери, кулеметні гнізда і удари з повітря та орбіти! Останні — це колосальний плюс, адже допомагають зачистити черговий шмат скелі від повстанців-снайперів, які зайняли цю позицію.
До нас чалапає Черепаха…
«Атака Ходунів» вбирає в себе елементи майже всіх режимів. Як і в бета-версії — сторона Імперії має значну перевагу — AT-AT броньовані, точки наведення легко захопити. Тож повстанцям доводиться вчиняти дива кооперації задля перемоги.
Зазвичай планомірний поступ AT-AT та потуги повстанців з його знищення створюють саме ту атмосферу безпорадноcті заколотників із фільму «Імперія завдає удару у відповідь». Ще й музика відповідна. Для певної рівноваги DICE вирішили створити мапу для кармічної справедливості повстанців на Ендорі. Отут вже дійсно пекло для імперської сторони. Адже повстанці займають ключові верхні позиції на деревах швидше за штурмовиків і їх форма зелена зливається із ендорською травичокою. У той час, як імперці, у білій „паперовій“ броні — яскраві мішені. Ну і ключовий фактор — cторона Імперії на цій мапі має лише один AT-AT.
Як справедливо вважає більшість гравців, між численними виборами озброєння, цікавими мапами і значками, технікою, героями, варіативністю тактики, напруженням і масовістю мап (Ендор, Салласт, Татуїн, Гот) — «Атака Ходунів» — візитівка Star Wars: Battlefront.
Та інша солянка
На жаль, сподівання, що виникли під час бети, не справдилися — усі інші не описані вище режими, ніщо інше як блискучий фантик. Стандартне захоплення прапора на 12 гравців тут носить назву «Вантаж» і не має ніякої оригінальності. Ну а «Вибух» — це звичайний дезматч.
«Захоплення дроїдів» цікаве лише якщо у Вас адекватна команда. Тоді ви можете закінчити матч за 2 хвилини. Банально захопивши і утримавши 3-х дроїдів. Є ще й специфічні режими «Полювання на Героя» чи «Герої проти Лиходіїв». Вони цікаві, бо дозволяють гравцям почуватися у ролі Люка чи Вейдера, а то й улюбленця Гана Соло чи самого Імператора Палпатіна.
У режимі «Герої проти Лиходіїв» виграє та команда, чиї герої вижили у більшій кількості раундів. Тож основна мета ворожої команди — вбити ваших героїв якомога швидше. І в цьому проблема — перетворившись на Палпатіна чи Вейдера я хочу відчути Силу темної сторони, а не тікати і ховатися на мапі. Доки моя команда повбиває мисливців за моєю „тушкою“.
І знову чітери…
Чітерасти переслідують людей у мультиплеєрних шутерах з давніх давен. Відсутність виділених серверів та чіткого адміністрування призвели до того, що кількість нечесних гравців вже зростає в геометричній прогресії. (відео)
Майже у кожному другому матчі ви можете наштовхнутися на людину з чітами для стрільби через усю мапу, через стіни, без похибок, чи з нереальною шкодою. Це шахрайство активно діяло у 4-ій Батлі, і тепер, схоже, перекочувало і до «Зоряних війн». (відео 1, відео 2)
Як DICE та ЕА збираються вирішувати цю проблему (яка збільшується щодня, зі збільшенням кількості гравців) — незрозуміло.
Яскрава казка
При цьому, гра виглядає неймовірно автентично. Дизайнери та спеціалісти з графіки врятували Star Wars: Battlefront від швидкого забуття. Кожна мапа детально пророблена дбайливими руками фанатів і має свій стиль та структуру прямісінько із кіноепопеї. Як і власне обмундирування, зброя і самі персонажі. Тут чудово спрацювала і команда художників. (відео 1, відео 2)
Ну, і звісно команда звукозапису — оці хлопці отримують ігровий Оскар за найкращу автентичну озвучку 2015 року. (відео)
Баґи і проблеми
Більшість мап страждає від невдалого розташування точок відновлення, що призводить до паскудних кемперських атак. Дуже бісить, коли твій респаун відбувається на контактній міні, поруч із протипіхотною туреллю, чи прямісінько під орбітальний удар.
Численні візуальні глюки та провисання теж можуть зіпсувати враження від грання. Але потрібно віддати належне розробникам — їх у сотню разів менше, ніж у беті.
Майбутнє та вічність
Як і у своїх попередніх іграх, ЕА продовжать підтримку гри через численні DLC (звісно платні, і лише деякі із них прибудуть до гравців безкоштовно) та „халяву“ у вигляді предметів, мап та інколи режимів для категорії гравців „купив гру — більше брати нічого не буду“.
У майбутньому, за словами, Патрика Содерлунда, виконавчого директора з маркетинґу в ЕА, гравці продовжать отримувати додатковий безкоштовний контент у вигляді мап, спорядження (Зоряних карт) та ігрових режимів.
Така близька Галактика
Star Wars: Battlefront – це, найкраще візуальне відтворення всесвіту Далекої-далекої галактики. Якщо Ви фанат, і хочете погратися у доволі якісну гру ААА-класу — саме час долучитися до спільноти. Навіть якщо вона Вам швидко набридне, веселий настрій та задоволення на декілька (десятків) вечорів Вам забезпечено.
Розробники із компанії DICE зробили цілком конкурентноздатний, хоч і швидкоплинний мультиплеєрний шутер. Грою легко захопитися, так само легко і втратити до неї цікавість. Адже, як казав Адмірал Акбар з горезсвіної кальмарської спільноти:
Вдалося
- фанат “Зоряних війн” або його друг
- готуєтеся до виходу 7 епізоду
- полюбляєте футуристичні мультиплеєрні шутери
- любите домінувати
Не вдалося
- чітерастофоб
- нервуєтеся від політики цін ЕА
Жанри
Компанії
Платформи
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!