Найголовніше про самітну кампанію у Titanfall 2
Після двох років розробки, Respawn Entertainment нарешті готові до релізу Titanfall 2. Вихід гри планується 28 жовтня, а зараз розробники вирішили трохи підігріти наше очікування порцією нової інформації щодо самітної кампанії.
На етапі розробки концепту синґлової кампанії у такому динамічному шутері як Titanfall, розробники вирішили задати собі запитання — “як залишити гравця наодинці і не дати заснути при проходженні сюжету?”. Відповідь вони знайшли у взаємодії Пілотів та Титанів і їх можливостей, розповісти їх історію ґеймерам.
Що ж чекає на нас у кампанії Titanfall 2?
- Різноманітні способи пізнавання ігрового світу.
У яскравому та веселому шутері важко зробити дійсно цікавий сюжет (колись це вдавалось Call of Duty, але то було колись), адже наявність постійної стрілянини та армій ворогів якось відволікає від дослідження світу та пошуку додаткової інформації. Проте Titanfall 2 обіцяє гравцям можливість як вдосталь настрілятись, так і більш ґрунтовніше ознайомитися з ігровим всесвітом. Грати має бути однаково цікаво як за Пілота, так і за Титана.
- Досліджуйте Titanfall прискіпливо.
Кампанія може послугувати вам тренувальним майданчиком перед іграми у мережі. Досліджуйте можливості Титанів та Пілотів, вчіться продуктивно їх використовувати та комбінувати. Звичайно, розробники наголошують на тому, що вам зовсім не обов’язково грати в мультиплеєрі, але ж ми з вами розуміємо…
- Новий світ для подорожей!
Почувши фанатів, які наполягали на більшій кількості інформації про ігровий світ та його лад, розробники додали у Titanfall 2 багато дрібничок, що дозволять вам зрозуміти, чому все відбувається саме так і не інакше, зрозуміти мотивацію Titanfall.
- Зв’язок між Титаном та Пілотом.
Сюжет розповідає про взаємодію Джека (головного героя) та Бойового Ттитана. Для більшого зближення гравця навіть додадуть рольовий елемент вибору реплік при діалогах (моя реакція “НАВІЩО”?). Зрозуміло, що на хід сюжету чи кінцівку це ніяк не вплине, проте має сприяти “індивідуальності” вашого персонажа.
- Обирай власний стиль бою.
Titanfall 2 розробляла велика команда, безумовно майстри своєї справи, чого варта унікальність ґеймплею першої частини ми вже знаємо. Проте у Titanfall 2 хлопці з Respawn обіцяють, ще більше ігроладних можливостей, кажуть, що дадуть волю вигадувати свої комбінації взаємодії Пілота з Титаном. Прорубуватися крізь ворогів силою чи здивувати їх маневруванням та добивати у ближній сутичці? А може і те, й інше одночасно? Експериментуйте та створюйте власні стратегії. Кожний знайде в грі щось своє. Обіцяють :)
Ось такою інформацією нас почастували Respawn. А якщо цього вам було недостатньо, то скоріш перегляньте невеличкий “перший погляд” на самітню кампанію:
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)