Про героїв підтримки Overwatch і як їх створювали
Доволі цікаве інтерв’ю взяли IGN у ґеймдиректора Overwatch Джеффа Каплана, в якому говорили про те, як створювались герої підтримки. З відео можна дізнатись, які були перші імена героїв, побачити як вони тестувались, дізнатись якою ж мало бути ультимативне вміння Lúcio та багато іншого.
Також на прес-конференції в Нью-Йорку Джефф дав зрозуміти, що створення короткометрівок по всесвіту Overwatch є дуже цікавою роботою і в майбутньому нас чекатимуть нові синематики.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)