Колишній працівник Telltale подав на компанію до суду
Минулої п’ятниці, 21 вересня, Telltale Games без попереджень звільнила 90% свого штату (225 людей), залишивши невелику команду з 25 працівників. Як наслідок, один з колишніх працівників компанії, Верні Робертс, подав на неї до суду за порушення трудового законодавства штату Каліфорнія. Згідно з ним, компанія повинна попереджати колектив про масові звільнення або закриття за 60 днів, чого Telltale не зробила. Тепер Робертс вимагає виплати зарплатні та інших коштів, що могли заробити працівники в компанії, за відведений період часу.
Як повідомляють анонімні джерела порталу Kotaku, ніхто з працівників не знав про хвилю звільнень завчасно. Під час планової наради колективу повідомили про те, що більшість з них залишаються без роботи і повинні покинути будівлю у межах 30 хвилин. Понад дві сотні людей в одну мить залишилися без роботи, вихідної допомоги та з медичним страхуванням, яке закічиться через 9 днів. Telltale й раніше користувалася славою поганого роботодавця, зокрема через постійні вимушені перепрацювання та невдалий менеджмент, та цим вона перевершила усі минулі звершення.
Так, зазвичай ми й правда працювали понад 50 годин на тиждень. Іноді 70-80. Нерідко обходилися без вихідних. Нам постійно не вистачало персоналу. Дедлайни були шаленими. Наші графіки були вкрай стиснуті, тож ми стрибали з одного кранчу в інший.
Емілі Ґрейс Бак, провідний дизайнер The Walking Dead: The Final Season
Як відповідь на безліч питань, які мені задають (пам’ятайте, я НЕ офіційний представник компанії):
- Близько 250 людей залишилися без роботи, не 225
- Ми не отримали ніяких відшкодувань
- Наше медичне страхування діятиме ще тиждень
- Чимало працівників мали контракт і їх не могли звільнити
- Через високу вартість житла у Bay Area, чимало моїх колег (неймовірно вмілих і талановитих) жили від зарплати до зарплати, і не знають як звести кінці з кінцями наприкінці місяця
- Є люди, яких найняли близько тижня тому
- Дехто з них має дітей
- Щонайменш один з них приїхав з іншої країни
Емілі Ґрейз Бак, провідний дизайнер The Walking Dead: The Final Season
Причин такого рішення Telltale не називає, та за інформацією Variety воно спровоковане втратою інвестицій з боку Lionsgate. У 2015 році компанії уклали угоду, згідно з якою планувався спільний проект «супер шоу»: поєднання реальних зйомок з інтерактивними елементами. За результатами угоди Telltale отримала $40 мільйонів, та проект так і не реалізували, і Lionsgate вирішила відмовитися від нього. Іншою імовірною причиною, яку повідомив Піт Хоулі, керівник Telltale, на останніх зборах, є низькі продажі продуктів компанії останнім часом. Також є інформація, що Telltale страждала від поганих продажів останні декілька років і справді успішними продуктами були тільки The Walking Dead (2012 рік) та Minecraft: Story Mode (2015). Компанія, мов стартап, трималася на плаву тільки завдяки постійним інвестиціям.
Невелика команда з 25 осіб, що залишилися в компанії, має на меті закінчити проект портування Minecraft: Story Mode для Netflix. Інші проекти скасовані, а доля The Walking Dead: The Final Season під питанням. Позавчора, 24 вересня, Telltale повідомила, що є ряд потенційних партнерів, які зацікавлені у закінченні сезону та готові допомогти з цим.
Декілька потенційних партнерів зацікавлені у доведенні до кінця The Walking Dead: The Final Season та готові допомогти з цим. Поки ми не можемо робити обіцянок, та ми активно працюємо над рішенням, що дозволить закінчити та випустити 3 і 4 епізоди в тій чи іншій формі. Другий епізод вийде завтра на усіх платформах, як і планувалося. Ми сподіваємося знайти відповіді на решту ваших запитань найближчим часом.
Telltale Games
Не оминула увагою цю подію й профспілка Game Workers Unite, що висловила свою квоту незадоволення у публічному посланні до керівництва Telltale.
Керівництво Telltale некомпетентне. Воно експлуатує підлеглих. Вони знали про майбутню хвилю звільнень, але нікого не попередили. Ми знаємо, що керівництво ігнорує своїх працівників … Профспілка не в силах виправити те, що відбулося в Telltale, однак може допомогти в уникненні такого у майбутньому, надаючи працівникам гарантії на вихідну допомогу та медичну страховку при зміні місця роботи.
З повідомлення Game Workers Unite
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)