Games Gathering 2018 залишила по собі чимало чудових спогадів. Невгамовній команді PlayUA вдалося побувати на конференції та поспілкуватися з багатьма цікавими людьми. Зокрема ми змогли виловити В’ячеслава Арістова — ґейм-дизайнера 4A Games, який зараз працює над Metro Exodus. Він люб’язно розповів нам на якому етапі розробки перебуває гра, чи грають творці віртуальних забавок у відеоігри та що стало найбільшою проблемою під час розробки останньої частини Metro. Таке не можна пропускати!
Інтерв’ю у форматі подкасту
Games Gathering 2018 | Інші матеріали
- The Sinking City. Frogwares / Інтерв’ю з Сергієм Оганесяном
- Анонси від Vovkulaka / Інтерв’ю з Ярославом Мішеновим
- Fear the Wolves і не тільки. Vostok Games / Інтерв’ю з Олегом Яворським
- World of Tanks. Pagan Online. Wargaming / Інтерв’ю з Дмитром Великоіваненком
- Global Game Jam Ukraine / Інтерв’ю з Олексієм Ізваловим
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Останні відео
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)