З усіх цьогорічних проектів 2K важко знайти гру, яку було би складніше оцінювати, ніж NBA. Тим паче, коли тобі перед релізом тицяють в обличчя трейлером внутрішньоігрового казино та ґеймлей, який загалом мало чим відрізняється від попередньої частини. І реакція гравців очевидна — жбурляння лайном. Жбурлянням лайном у те, що їм все ж доведеться торкатися руками. Цього року NBA 2K20 справді просіла, навіть порівняно зі своєю попередницею. Та, ймовірно, вас зацікавить щось, окрім карток в режимі MyTEAM.
MyCAREER
Щоби не починати з найсумнішого, давайте спочатку візьмемося за режим MyCAREER. З хорошо хочеться вказати на класичну систему деталізації зовнішнього вигляду при створенні персонажа. Той, хто не любить гратися в божество, може просто натиснути кнопку “Далі”. Ну, а мамині стиляги витратять зайвих 15 хвилин, вибираючи потрібну борідку.
Коли ж ви побачите першу катсцену, то зрозумієте, що сюжетні вставки тривають стільки ж часу, як і повноцінні випуски серіалів. Серйозно, на секунду може здатися, що після чергового завантаження на вас чекатиме ґеймплейна частина, але сценаристи говорять тобі: “Ні, подивися ще оцей діалог на 10 хвилин”. Такий ланцюжок катсцен може тривати півгодини, а то й довше.
Сам сюжет побудований доволі дивно. Друг головного героя отримує травму, стосунки з тренером (Ідріс Ельба) йдуть шкереберть, ви повертаєтеся спиною до іншого друга, покидаєте навчання, переїжджаєте в інше місто. Гадаєте, це сюжет першої половини гри? Аж ніяк, все це ви побачите за стартові 40 хвилин. А далі все починає налагоджуватися, аж до моменту, поки ви не пройдете відбір і не почнете грати за команду NBA. При цьому майже кожен другорядний персонаж буде давати вам настанови. Навіть стиліст у барбершопі й той вставить свої 5 копійок. Цікавим можна назвати лише повернення тренера, з яким на початку у героя був конфлікт. Втім, так склалося, що коли я міг підкласти йому свиню, то промовчав. Внаслідок цього головний герой знову подружився з ним. Тому історія мого персонажа після першої години гри просувалася, наче масло на розжареній пательні, — гладко та стрімко.
Під час проходження стартової історії не так вже й часто дають покидати м’яча (флешбеки з довгими катценами), якщо порівнювати з NBA 2K19. Та коли все ж з’являється змога вийти на майданчик, то вкотре розумієш, що ігролад на цьому етапі простий, як палиця. А чого ви хотіли від сюжетного туторіала? Все, що потрібно, — блокувати потрібного гравця і в 70% випадків супротивники просто не закинуть м’яча в кільце. Та нехай така стратегія не вводить вас в оману. Так, вона дієва в матчах NBA проти ботів, але коли ви виходите пограти “на районі”, можуть початися проблеми. Реальні гравці не дадуть вам кліпнути оком, не зробивши прорив. І коли ви зрозумієте, що не готові, то почнете думати, в чому ж проблема? Що ж, тут є два варіанти: треба більше ґрайндити, щоби набрати стати або ви забули обрати додаткові перки. А вони, до речі, чудово доповнюють ігровий стиль, яким би номером ви не грали. Бажаєте швидше робити підбори? Тримайте! Синергії не вистачає? Не проблема! Треба тільки робити ставку на потрібну гілку перків, щоби стрімко її підвищувати.
MyTEAM
Може ніхто б і сильно не обурювався тим, що гра вкотре пропонує закинути грошенят, щоби забустити свій стак, якби в 2K не вирішили випустити трейлер, де гравці зі захопленням випучують очі на казино та паки з картками. Так, майже все добро можна отримати безкоштовно, якщо ґрайндити, як це було і раніше. Все залежить тільки від вас — витратити зайвих 5-6 годин на кілька упаковок з випадковими картками чи скористатися своїм банківським рахунком. В цьому плані кардинальних змін не відбулося. Ви можете грати в онлайні або проти штучного інтелекту, здобуваючи серії перемог, і отримувати відповідну винагороду. Хоча не кожному вона здасться виправданою. Граєте 5х5, 3х3 чи виконуєте завдання, ви завжди щось отримаєте.
Апґрейди карток загалом є доволі позитивною фічею. Особливо коли тобі не щастить з випадіннями високорівневих екземплярів. Так можна підсилити себе, не опираючись на дурнуватий рандом з паків.
Та поки ви будете ґрайндити 20 годин на нормальний стак, ваші руки все одно потягнуться натиснути кнопку пошуку реального супротивника. І тут з’являється шанс натрапити може й не на топ-команду, але, щонайменше, на одного максимального розвиненого гравця. Повірте, цього достатньо, щоби відчути себе неповноцінним на майданчику. Якщо у іншого гравця буде хороша картка центрового-переростка, тоді закинути йому м’яча за шиворіт майже нереально. Він просто чекатиме під кошиком зі своїм бугаєм і заблокує більшу частину кидків. Якщо зі стаком ~80 проти вас гратиме Леброн, то для нього ваш штрафний майданчик перетвориться на прохідну. Отакі пироги, малята.
Стосовно механік, то про щось нове складно говорити. Майже всі аспекти навіюють відчуття “це вже було”. Докинути декілька анімацій кидків та данків — замало для повноцінного руху вперед. Наприклад, цього недоліку 2К все ніяк не можуть позбавити серію. Намагаючись обійти модельку супротивника, ви можете впертись у нього носом, наче об стіну. Некомфортно, але з часом просто звикаєш.
Та не подумайте, що все дуже погано. Ні, сам баскетбол пристойний і нарікати на нього не хочеться. Тут варто хіба згадати про рушій, який розробники експлуатують вже не перший рік. І, мабуть, робитимуть це аж до виходу нового покоління консолей. Будьте готові, що через декілька років ви побачите це й же симулятор. Залишається лише придумати, який контент на нього накинути зверху.
MyLEAGUE
Ну, а накинути нового 2К все ж намагаються. Тому тепер настала черга поговорити про інше в супі режимів цьогорічної NBA. MyGM — узагальнюючи, усе ще той самий симулятор діалогів (монологів), в якому вам дають поторгувати гравцями, погратися з перками для просування команди та іноді самому покидати м’яча. Це особлива розвага, яка підійде далеко не кожному.
Хочете зіграти повноцінною командою в лізі? За класикою жанру, створіть її самотужки. Аналогічно можна зробити і з новинкою NBA 2K20 — WNBA. Жодного сексизму, але мені так і не вдалося зрозуміти, для чого тут жіноча ліга. В ігровому ком’юніті вона зацікавить далеко не кожного, особливо якщо врахувати, що більшість гравців задрочують MyTEAM або кар’єру. WNBA однозначно додає різноманіття при виборі команд, але навряд багато користувачів реально зависатимуть там. Отак і виходить, що гра з прогресивними поглядами фактично не прогресує.
Що ж ми отримали цього року? Чергову NBA 2K, яка може похвалитися новими анімаціями, Ідрісом Ельбою та жіночою лігою. На протилежній чаші ваги у нас є порівняно невелика кількість змін та уже максимально роздута катавасія з донатом, яку потрібно хоча би якось коригувати. А загалом це все той же ж симулятор баскетболу: в міру технічний, але який потребує ґрайнду. І далеко не в кожного гравця знайдеться час для виконання десятків додаткових завдань і задрочування до посиніння задля хорошої п’ятірки гравців.
Вдалося
- Створити ґеймплейно хорошу гру
- Заінтригувати відомими акторами
Не вдалося
- Відкоригувати ґрайнд в ліпший бік
- Розкрити WNBA
- Прогресувати
Жанри
Компанії
Платформи
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!