У Rainbow Six Siege з’явиться одна з найкращих функцій Apex Legends
Коли Respawn Entertainment випустили Apex Legends, багато ґеймерів оцінили систему контекстного пінгу, яка дозволяла позначати ворогів, спорядження, напрямок тощо і загалом робила гру з рандомами куди комфортнішою. Цю систему відразу розхапали й інші кооперативні/мультиплеєрні шутери, і нарешті контекстні сигнали з’являться у Rainbow Six: Siege.
Ping 2.0 з’явиться на тестових серверах гри у першій половині 5-го року гри. Зараз у грі вже є така функція, однак вона діє лише на певні локації та має вкрай обмежене розпізнавання — інакше кажучи, у грі з рандомами без голосового зв’язку пінг у чинному вигляді радше спантеличує, ніж дає більше інформації. Оновлення додасть можливість позначити ще й ґаджети, а сама позначка відтепер не зникне, поки відповідну річ не буде знищено, або ж поки гравець не поставить пінг деінде.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)