BioWare розробляли свій “Сyberpunk” із паркуром і кунг-фу
Jade Empire якось завжди стояла осторонь серед інших ролівок BioWare. При всій свої унікальності (як сетингу, так і бойової системи) та любові спільноти, Jade Empire так і не дочекалася продовження. Однак виявилося, що понад 10 років тому гра дійсно могла отримати другий шанс. В артбуку, присвяченому 25-річчю BioWare, серед чималої кількості ескізів було помічено малюнки певної невипущеної гри. Їх же згодом опублікував у своєму інстаграмі арт-директор BioWare Метт Роудс.
У 2005 році гру задумували як можливу Jade Empire 2, але в ході розробки концепція змінилася і проект отримав кодову назву Revolver. Гра зберегла свою азіатську естетику та наголос на бойових мистецтвах, проте фентезійщину замінило кіберпанкове майбуття. Гравців чекало би величезне місто з повною свободою пересування (не в останню чергу завдяки повноцінному паркуру) і розгалуженими квестами.
Розробка Revolver тривала з 2005 по 2008 роки, але половину цього часу студія працювала упівсили — паралельно BioWare розробляли Dragon Age: Origins. І оскільки ЕА зробила ставку саме на цю гру, то пріоритети розробників поступово змінювалися, всі ресурси студії пішли на DAO, а Revolver повільно загнулася. Зважаючи, що ми про неї дізналися майже 15 років потому, то вочевидь ніхто в BioWare та EA особливо не жалкував за цією втратою.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)