web analytics

На створення головних героїв Assassin’s Creed Valhalla пішло цілих 2 роки

Минулого тижня у креативному просторі AB Library компанії AB Games пройшов ексклюзивний захід нового формату — Live Talk, присвячений нещодавньому блокбастеру від Ubisoft, Assassin’s Creed Valhalla.

Спершу слово взяли наші друзі із видавництва Mal’opus і спілки «Шлякбитраф». Вони розповіли про унікальні особливості українського видання артбука «Світ гри Assassin’s Creed Valhalla» (наш огляд),  труднощі, з якими зіткнулися при перекладі, та чимало пізнавальної інфломації, почерпнутої з книги.

Далі ми поспілкувалися з Євгеном Скачковим, одним із продюсерів гри. Почалося все з обговорення розробки accessibility-функцій для AC Valhalla і того, як ці додаткові налаштування допомагають грати в гру людям з вадами зору, слуху та моторики. А далі розмова плавно перетекла в обговорення минулого, теперішнього й майбутнього серії, улюблених частин, можливих сетингів та ідейного наповнення Assassin’s Creed.

Закінчувала зустріч бесіда з ключовим гостем події — Рафаелем Лакостом, старшим артдиректором Assassin’s Creed Valhalla. В інтерв’ю з Рафаелем ми дізналися, як він втілював свої творчі задуми під час роботи над AC Valhalla і що давалося найважче в ході координації роботи команди. Хоча над грою працювало аж 15 студій з усього світу, власне команда концепт-художників була досить малою, завдань було чимало, тож творчим керівникам слід було вміти вчасно зупиняти себе і своїх колег. Або навпаки працювати довше й шукати нові творчі рішення для тих чи інших елементів гри.  Наприклад, концептування та розробка дизайну Ейвор(а) зайняла цілих два роки!

Також Рафаель, як один із візіонерів гри, поділився з нами своїм досвідом проведення історичних та мистецьких досліджень, своїми методами пошуку натхнення та показав свою колекцію улюблених артбуків. Серед них роботи Франсуа Схьойтенa, Жанa Жиро та Реджі Луізеля. Окремо Рафаель відзначив сильний вплив на свою творчість робіт Хаяо Міядзакі, а відповідаючи на запитання наших глядачів, Рафаель зізнався, що його найулюбленіша гра серії – Assassin’s Creed Origins.

Повний запис усього заходу можна переглянути  ось тут.

А зовсім скоро команда AB Library анонсує  наступний Live Talk, тож підписуйтесь на їхні сторінки у соціальних мережах та YouTube-канал, щоби не проґавити чергову трансляцію.


Ну і так, придбати артбук «Світ гри Assassin’s Creed Valhalla» можна за цим посиланням.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Огляд Star Wars Outlaws (доповнюється)

Star Wars: Outlaws

«Uncharted від Ubisoft»: перші оцінки Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws

Дорелізний стрім Star Wars: Outlaws

Star Wars: Outlaws

Нова повноцінна частина Heroes of Might & Magic вийде в 2025, але розробляють її росіяни

heroes of might & magic olden era

Star Wars Outlaws — гра, яких ми не бачили від Ubisoft уже давно (але дуже хотіли)

Star Wars Outlaws

Ми ПЕРШИМИ в Україні пограли в Star Wars Outlaws. І це дуже…(ЕКСКЛЮЗИВ)

Star Wars Outlaws

Креативний керівник серії Mario+Rabbids покинув Ubisoft після 25 років роботи

Девід Соліані

Успіх Assassin’s Creed Shadows здійснить мрію продюсера з Capcom

ac shadows denji