Assassin’s Creed: як створювали франшизу | Історія розробки Assassin’s Creed (Nikattica)
Assassin’s Creed – найуспішніша ігрова франшиза, має цікаву історію створення. “Брат” Принца Персії, який вирішив піти з дому та жити окремо:) Якось так можна схарактеризувати початок життя серії ігор про непомітних вбивць. Та більше деталей чекає вас у відео!
✔️ Підтримай україномовних контент-мейкерів та використовуй #WatchUA
✔️ Якщо ти — україномовний автор на Youtube, то долучайся до нас playua.net/watchua
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)