Коротко про DirectX 12
На останній конференції Microsoft, творці Windows поділилися подробицями нового набору програмних інтерфейсів DirectX 12. Від попередників 12 версія відрізнятиметься кращою продуктивністю та більш лояльним ставленням до розробників.
DirectX 12 надасть розробникам ширший вибір інструментів, грамотне використання яких, в підсумку, дозволить отримувати кращу якість зображення в іграх. Щодо продуктивності розробники обіцяють, що при збільшенні швидкості рендеринґу удвічі, порівняно з 11-ю версією DirectX 12 вимагатиме вдвічі менше енерговитрат процесора, що, у свою чергу, має добре позначитися на мобільних пристроях, які зможуть справлятися з більш технологічними іграми.
Що ж до “православної” платформи, то DirectX 12 постарається ефективніше використовувати ресурси комп’ютера. Це означає, що краща картинка, яку видаватиме новий DirectX 12 не позначиться на падінні кількості кадрів. Окрім того, нова технологія дозволить створити кращі умови для розробки кросплатформових проектів для PC і Xbox One.
DirectX 12 дебютує разом із Windows 10.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)