web analytics
Антон Большаков / AB Games

Наступне відео

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Антон Большаков — про славу, гроші та найуспішнішу українську студію

Автор: PlayUA @playua

Антон Большаков — легенда українського ігротворення. Після грандіозного успіху “Козаків” і S.T.A.L.K.E.R., він вирішив заснувати власну студію AB Games та спробувати сили на геть іншому ринку. І спробував так, що зрештою вчинив революцію у цілому жанрі. Про Hidden City та нові проекти в цьому інтерв’ю.

Підпишись на наш канал! Попереду ще багато ексклюзивів з Games Gathering 2019.

HyperX   Warner Bros.      Kinomania      DXRacer Logo   Acer Logo      Predator logo   AB Games
BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні відео

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Luigi’s Mansion, Elden Ring: Shadow of the Erdtree — Порадник Ґеймера: Червень 2024

Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Монтуй та грай під час відключень! — Огляд ноутбука Acer Predator Triton Neo 16 (PTN16-51) + РОЗІГРАШ

acer predator triton neo 16 review site

Ми ПЕРШИМИ пограли в SAND (враження від альфа-версії гри)

SAND

(Р)еволюція в світі бюджетних клавіатур — Огляд клавіатури Hator Rockfall 2 Mecha

hator rockfall 2 mecha review yt v01

Це ж було вже! Огляд Senua’s Saga: Hellblade 2

Senua's Saga: Hellblade 2

Баґи, від яких зносить дах і зникають ноги (RDR, FIFA 16). ВиНеЗнали #03

ВиНеЗнали

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND