Автор серії Yakuza вважає, що ігри більше не продає масштабність і тривалість
Автор серії Yakuza (нині Like a Dragon) Тошіхіро Наґоші нещодавно поділився думками стосовно того, яким бачить майбутнє відеоігор. За його словами індустрія, яка в останні роки концентрувалася на більших, довших і складніших проєктах, незабаром може сильно змінитися, оскільки гравці все частіше починають віддавати перевагу іншим речам, які роблять ігри веселими.
Дивлячись на щоразу більшу кількість справді велетенських ігор, я думаю, що зрештою їх не буде аж стільки. Чимало великих ігор ще мають вийти, але я думаю, епоха, коли розмір гри був важливим фактором, незабаром завершиться.
Тошіхіро Наґоші
Тим часом ґеймдизайнер уже третій рік поспіль працює у власній студії Nagoshi під фінансуванням NetEase. Подробиць його нової гри досі немає, але Наґоші каже, що гра нагадуватиме фільми Квентіна Тарантіно, де знайдеться місце і для гумору, і для насильства, яке стане невід’ємним елементом ігроладу. Втім, без крайнощів до переходу в повний трилер.
Наприкінці жовтня відомий інсайдер Том Гендерсон у подкасті журналіста Джеза Кордена з Windows Central розповів, що чимало ігрових компаній вже почали поступово відмовлятися від розробки 100-годинних ігор у бік пригод тривалістю 15-20 годин. Причинами такого рішення називають дуже високі витрати й час на розробку, а також невиправдано завищені ризики.
Звичайно, не всі великі ігрові компанії можуть почати експериментувати з іграми меншого масштабу, але ті, які почнуть першими вже не витрачатимуть по 200-300 млн доларів і 5 років у середньому на розробку однієї високобюджетної гри.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля випустили гайд для вирішення проблем
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Full Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl тривають. Подробиці прийдешнього оновлення