Battlefield 2042 провалилася через Halo Infinite

Керівництво Electronic Arts провело зустіч, під час якої обговорили провальний запуск та майбутнє Battlefield 2042. Проблеми гри пояснили наступними чинниками: новий рушій, пандемія та Halo Infinite.

Під час зустрічі, керівництво більше 20 хвилин приділило Battlefield 2042. Як повідомляють Xfire, у компанія вагомими причинами провалу гри бачать перехід на, можна сказати, новий рушій Frostbite, який для гри довелось цілком оновити. Це, разом з проблемами викликаними пандемією, привело до ряду технічних проблем, про які компанія знала, однак не змогла вчасно виправити.

Ще однією причиною, чому Battlefield 2042 провалилася, вважають реліз Halo Infinite, яка була відполіровнаою та мала мінімум технічних проблем на старті. DICE були переконані, що вони можуть впоратися з усіма багами та недопрацюваннями, які з’являться на релізі, і що вони ніяк не зашкодять грі, однак коли в той же час вийшла Halo Infinite, у якої не було явних проблем, гравці почали порівнювати дві гри, і, очевидно, не на користь DICE.

Також було зазначено, що компанія знає про всі проблеми з грою, та працює над їх вирішенням. На жаль, зараз це лише слова і поки жодних великих покращень у грі ми ще не побачили, однак, їх варто очікувати разом з початком першого сезону, який зараз планують на літо.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Шутер XDefiant не вийде найближчим часом, але відкрита бета вже близько

xdefiant

«Ультимативний ігросервіс»: Нові деталі перезапуску Marathon від Bungie

marathon

Марґо Роббі стане продюсеркою екранізації The Sims

barbie

Керівництво Sony вважає придбання Bungie невдалою інвестицією

marathon

Творчий директор Battlefield покидає EA заради маловідомої студії

battlefield

Command & Conquer та інші класичні проєкти EA нарешті дісталися до Steam

p.ua.command & conquer

«Бонусний прибуток в мільярди доларів» — EA планує активне використання ШІ в розробці

EA SPORTS FC 24

Замість шутера про мандалордця Respawn розробляє гру у всесвіті Titanfall. Але це не Titanfall 3

titanfall

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: