Чарівний проект Grow Home анонсовано

GrowHome_Announcement_01

Створення Grow Home почалося з експерименту, забавної іграшки для невеликої групи розробників. Але, продовжуючи возитися з нею, команда з восьми осіб побачила унікальний шарм та індивідуальність розквіту їхнього творіння. І це змусило їх налаштовувати та доповнювати проект, допоки вони не отримали гру. Натхненням для команди стали серія романів «Путівник по галактиці» та чарівний анімаційний фільм «ВОЛЛ·І».

GrowHome_Announcement_02

Крихітна команда спочатку запустила гру серед своїх співробітників. Звідти вона розповсюджувалася, доки не дійшла до топ-менеджерів Ubisoft, які вирішили запустити цей експериментальний проект. Те, що почалося, як пісочниця для тестування процедурної анімації, виросло у щось більше.

Grow Home — це історія BUD, Ботанічного Корисного Дроїда, якого відправили шукати нові види флори теренами галактики, щоб допомогти зберегти його рідний світ, в якому не вистачає кисню. Він знаходить ідеальний зразок у Зоряній рослині.

Продюсер проекту Пітер Янґ пояснює:

Ми уявляємо собі Зоряну рослину, як гігантське бобове стебло. Місія BUD — зростити стебло та дочекатися насіння.

GrowHome_Announcement_04

Розпочавши керування BUD, ви допоможете стеблу рости та підніметесь до його вершини. При цьому вам доведеться подорожувати через серію плавучих островів і будувати власний ігровий майданчик у небі. Їздячи на стеблі у повітрі, ви будете формувати свій власний неповторний світ, досліджуючи нові місця та зустрічаючись із різними рослинами і тваринами.

Це жива істота, вона зростає, і керування стеблом — це дика їзда, але його форма залежить від вас.

 

Grow Home вийде для ПК 4 лютого 2015 року у Steam. Дуже приємно, що в Ubisoft не розучилися робити маленькі та душевні забавки.

[youtube id=”TN4gMg6Vhrc” align=”center” mode=”lazyload” autoplay=”yes” maxwidth=”640″]

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

ГІ*НО: враження після проходження Skull and Bones

Skull and Bones

Шутер XDefiant не вийде найближчим часом, але відкрита бета вже близько

xdefiant

Ubisoft працюють над NEO NPC, з якими можна повноцінно говорити мікрофоном

NEO NPC ШІ AI Ubisoft

Prince of Persia: The Lost Crown отримає сюжетне DLC, «Перманентну смерть», «Бос-раш» та інше

Prince of Persia: The Lost Crown

Skull and Bones майже сягнув мільйона гравців

Skull and Bones. Крізь біль та насолоду (Перші враження)

У Skull and Bones стартував перший сезон

skull and bones

«Може існувати вічно» — Керівник розробки Rainbow Six Siege не бачить сенсу в створенні нової частини гри

rainbow six siege

Prince of Persia: The Lost Crown отримає новий безкоштовний контент та режими

prince of persia the lost crown

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: