Hogwarts Legacy

Чого очікувати від Hogwarts Legacy

Автор: PlayUA @playua

Пройшло вже 11 років з моменту виходу останнього фільму та останньої гри за Гаррі Поттером, 15 з випуску останньої книги (якщо не враховувати «Прокляте Дитя»), і от, нарешті, вже 10 лютого фанати матимуть змогу повернутися у цей чарівний світ. Дехто й того швидше, завдяки дочасному доступу в делюкс версії гри.

Hogwarts Legacy – це перша за тривалий час та найбільш амбітна гра за мотивами книг Джоан Роулінг. Розробники з Avalanche Software пообіцяли гравцям величезний, детально пропрацьований відкритий світ, інтригуючий сюжет, море контенту і дотримання чарівної атмосфери Поттеріани. Стільки людей вже хочуть зануритися в цей проект, що Hogwarts Legacy, ще навіть не вийшовши, вже очолює рейтинг продажів у Steam

Але чи не зарано передзамовляти цю гру? Так, оцінки преси чудові, та серед наявної інформації є декілька доволі спірних моментів, які можуть сильно позначитися на проєкті. Ми проаналізували трейлери та всю відому на даний момент інформацію, щоб розібратися.

Повернення в Гоґвортс

Отримати лист від сови, купити власну чарівну паличку, жити та навчатися в Гоґвортсі – хіба це не мрія тисяч фанатів? Мрія стала реальністю: у Hogwarts Legacy гравці зможуть стати учнями всіма відомої школи чарів та чаклунства, обрати факультет, який їм до душі, ходити на заняття, вивчати закляття, зіллєваріння та багато іншого. Кожен відчує себе учнем магічної школи.

Гра налічуватиме багато локацій, які можна буде вивчати, проте головним місцем подій виступить, як те не дивно, Гоґвортс. Нова версія відомої школи неодмінно перевершить своїх предків з минулих ігор по Гаррі Поттеру, як за своїми розмірами, так і за своїм виглядом. Школу створювали, дотримуючись найдрібніших деталей у книгах та намагаючись додати усі можливі локації, що були описані чи хоча б згадані у них. Вдасться відвідати навіть ті локації, які ніколи не показували у фільмах чи іграх, зокрема, кімнати факультетів Гафелпаф та Рейвенклов. Інакше кажучи, фанати точно надовго застрягнуть у грі.

Сюжет

Сюжет Hogwarts Legacy розгортається за сотню років до народження Гаррі Поттера. Із уже знайомих персонажів вдасться зустріти хіба що Дамблдора, хоча інформацію про це поки не розголошують.

Головний герой/героїня (зовнішність можна буде налаштувати у детальному редакторі) – підліток, який раптом знайшов у собі здібність до магії, до того ж не звичайної, а якоїсь стародавньої, яку вже багато років ніхто не міг вивчити. Через такий талант, героя відправляють до Гоґвортса, одразу на п’ятий курс, де він знайомиться зі світом магії. Проте займатися доведеться не лише навчанням – темні чаклуни разом із гоблінами планують якийсь заколот, і для цього їм потрібен головний герой. Допомагати ж герою будуть його однокласники, викладачі, та інші персонажі, більшість з яких матимуть власні квести.

Бойова система

Бої в трейлерах виглядають динамічними та ефектними. Головний герой використовує найрізноманітніші закляття, які можна було побачити у фільмах, навіть так звані непростиміі закляття. Виглядають вони потужно: та ж «Авада Кедавра» одним пострілом вбиває будь-якого ворога, скільки б здоров’я в нього не лишилося. Здавалося б, імба, але є одне «але»: це закляття має довгу перезарядку. Як і, в принципі, кожне потужне закляття. Звісно, ця перезарядка виглядає трохи смішно, але її додано для балансу, аби гравці не спамили найсильнішими закляття та насичували свої комбо різними атаками.

Поки ж закляття відновлюються, головний герой в змозі стріляти слабкими зарядами магії, блокувати ворожі атаки магічним щитом та використовувати навколишнє середовище – можна в будь-який момент кинути у ворога бочку, що лежить на арені. А якщо зробити сильне комбо та накопичити шкалу стародавньої магії, вдасться провести сильну атаку, яка, як правило, ефектно ваншотить супротивника.

Різноманіття ворогів справляє враження: від звичайних темних магів до найдивовижніших істот. Дракони, гігантські павуки, гіпогрифи, дементори – це лише верхівка айсбергу. Кожна істота по різному веде себе в бою, тому доведеться знаходити різні тактики. Також варто зазначити, що гра належить до жанру aRPG, тому треба буде слідкувати за розвитком персонажа та його спорядженням, аби він не виявився занадто слабким перед якимось супротивником.

Відкритий світ

Відпочиваючи від боїв і сюжетних завдань, гравець зможе досліджувати величезний магічний світ. Робити це можна пішки або ж літаючи на мітлі чи магічній істоті. Польоти виглядають видовищно завдяки якісній роботі над деталями. Досліджувати ж на землі є багато чого – по всій грі розкидані різні активності, загадки, секрети та колекції. Проте не все можна дослідити одразу – деякі локації будуть зачинені до тих пір, доки персонаж не досягне якогось рівня. Зрозуміло, це рішення прийнято, аби гравець не зайшов у сюжетньо важливе місце занадто рано або не отримав надпотужній предмет на початку гри, але ж це можна було зробити кращим шляхом. Наприклад, заблокувати двері якимись рослинами або магічним замком, від яких можна буде позбутися закляттям, що відкриється пізніше по сюжету. Подібний елемент метроїдванії не тільки обмежив би гравців, але й доповнив би атмосферу. Але маємо що маємо.

Візуальна частина

Картинка у грі виглядає дуже яскравою, що занурює в загальну магічну атмосферу. Що стосується дизайну, усе зроблено чудово: будівлі, одяг, ландшафт, тварини, усе виглядає так, як має виглядати у магічному світі дев’ятнадцятого сторіччя. А от до графіки виникають питання. З одного боку, освітлення та текстури зроблені якісно, з іншого ж – анімація облич виглядає дуже слабкою (принаймні в діалогах, під час кат-сцен все більш-менш). Також дальність промальовування залишає бажати кращого. У геймплейних відео на PS5 добре видно, як недалеко вантажиться трава на землі, а іноді бува таке, що NPC з’являються прямо перед гравцем. Це мають виправити з найближчим патчем, однак на релізі можливі проблеми з оптимізацією.

Не без сумнівів

Здавалося б, усе ідеально: інтригуючий сюжет, захоплива бойова система, гарна графіка та все це в улюбленому світі. Проте реальність може виявитися не такою приємною, як хотілося б.

Річ у тому, що, якщо подивитися на розробника та його історію, стає видно, що Hogwarts Legacy – це їхня перша серйозна праця. До цього Avalanche Software створювали фактично лише казуальні ігри за мотивами мультфільмів для дітей (Disney Infinity, Тачки і тому подібне), а зараз працюють над AAA-проєктом. Цей факт змушує скептично відноситись до обіцянок з трейлерів, адже досвіду у команди замало для створення гри року.

Що ще трохи відлякує, це обсяг гри. Величезний ігровий світ наповнюватимуть сотні різних активностей, починаючи від квестів, закінчуючи всілякими колекціями, а повне проходження гри має займати понад 100 годин реального часу. Звучить привабливо, але досвід Ubisoft нас давно навчив тому, що через кількість контенту часто страждає його якість. Навіть студіям з великим бюджетом та талановитими фахівцями рідко вдається наповнити такі великі світи цікавим, різноманітним контентом. Чи вдасться це Avalanche Software, яка вперше займається чимось подібним?

Hogwarts Legacy — дуже амбітний проєкт, який страшно хочеться передзамовити. Безперечно, у гри є слабкі сторони, які помітно навіть у трейлерах чи за оглядами преси. Втім, це все дрібниці.

Hogwarts Legacy виходить вже 10 лютого 2023 року на ПК, PS5 та Xbox Series X/S, версії для консолей минулого покоління доведеться почекати до 4 квітня.

Якщо вам кортить придбати гру і ви все ще не зробили цього, то це можна зробити за посиланням.

Автор: Олександр Соловйов

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Скільки пива на день корисно пити

Автор: PlayUA

beer 03

ГІ*НО: враження після проходження Skull and Bones

Автор: PlayUA

Skull and Bones

10 найкращих серіалів для підлітків на Netflix

Автор: Анна Колінчук

сексуальне виховання

Warm Up League Spring Cup повертається! Розповідаємо, як пройшов перший етап

Автор: Андрій Присяжний

image 2024 03 11 22 25 41

Ігрові ноутбуки з Intel 14-го покоління. Predator Helios Neo 16/18 вже в Україні!

Автор: PlayUA

predator helios 16 18

Грайте DayZ разом з українською спільнотою OutLife

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.dayz

Сучасна українська анімація: Досягнення та перешкоди на шляху творчості

Автор: Катерина Базуліна

універ чупарського

В Україні відбувся кіберспортивний турнір для студентів ВНЗ

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.cs2 турнір

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: