web analytics

Чого очікувати від Need for Speed Payback?

Автор: Володимир Вітовський @vovatool

Майже два роки EA не робила жодного зайвого писку про нову Need for Speed, а напередодні E3 банально злила трейлер гри. Колись Black Box за такий же ж проміжок часу добряче облажалася, створивши посередню Undercover. Та це було десяток років назад, тепер відповідальною за ігри серії є Ghost Games. Хлопці з цієї студії добряче попрацювали над останніми NFS, зберігши певним чином шарм Burnout. Для тих, хто в танку — безліч розробників з Ghost Games раніше працювали в Criterion Games. Остання фактично розпалася, але її спадок у вигляді ремейків Hot Pursuit та Most Wanted ми не забудемо.

І ось EA, влаштувавши свою “власну виставку” EA Play *фу-фу*, показала перший ігролад Payback. Добряче заскриптована погоня спочатку здається настільки банальною та схожою на “Форсаж”, що не вистачає лише Віна Дізеля, який вистрибнув би з вантажівки на льоту за секунду до того, як вона вибухне. Хоча стривайте… Актора може у відео й не було, але подібна сцена там є. Ну, і з першого ж погляду всі зрозуміли, що стилістично Payback схожа на The Run. Звісно, рушії у цих забавок різної версії, але Frostbite важко переплутати з чимось іншим. Та й катсцени у новій NFS просто змушують провести паралель зі The Run. Тим паче, що і там ігролад міг плавно змінюватися якоюсь кінематографічною вставкою. Щодо катсцен є окрема розмова, адже в The Run розробники вставили безліч QTE. Натискання кнопок в потрібний момент тримає гравця в тонусі, проте багатьом користувачам після гонки хотілося просто подивитися коротенький шмат відео, а не напружуватися, чекаючи появи чергової іконки. У ігроладі Payback такого добра поки немає…

Ну, а ще начебто можна буде перемикатися між трьома персонажами (привіт, GTA 5). У демці з EA Play все було автоматично (персонажі змінювалися у певний момент, а не за потиском кнопки). Скоріш за все, якщо таку функцію розробники додадуть, то робити це можна буде у момент, коли герой, за якого ви граєте, не бере участі у змаганнях. Тоді кожному з них потрібен свій гараж і автомобілі…

Головних персонажів звуть Тайлер, Мак та Джес. Разом ця не дуже свята трійця мститиме картелю “The House”. Дядьки з цього угрупування ведуть чорний бізнес у Fortune Valley (тамтешнє місто), підминаючи під себе казино, злочинців та навіть поліцейських. У такій ситуації довіряти нікому. Оскільки головні персонажі гри кинули виклик картелю, то й боротися вони з ним якось повинні. Одну із таких спроб ми бачили у тому ж демо, де Тайлер та Джес, ймовірно, викрадали суперкар антагоніста. Розробники намагаються внести у нову NFS щось свіженьке. Такі змагання точно урізноманітнять ігролад, але наскільки вони там потрібні? Скоріш за все, ці місії — просто засіб для показу катсцен.

Щодо всесвіту, то доволі цікаво дізнатися, як Ghost Games вдасться ввести у гру змагання за межами доріг. Позашляховики й раніше були у серії, але відігравали побічну роль. Та й подобалися вони тим, хто лише бажав добряче прокачати Hummer абощо. У Payback для них створять окремий тип змагань, адже важко уявити собі трасу, в якій почергово змінюється тип дороги, а автомобіль при цьому ні. Машина повинна поводити себе дивно у незвичному для неї середовищі згідно елементарних законів фізики, що впливає на керованість. Та в аркадній грі розробники можуть навіть не замислюватися над цим… Варто згадати ще про динамічну зміну дня і ночі, адже попередня NFS цим похизуватися не може.

Різноманіття машин значно розширять класичними авто та позашляховиками, а також повернуть до серії деякі марки автомобілів. Якщо вам цього мало, то у Payback будь-який шмат металу буде змога перетворити у суперкар, який їздитиме хоч по асфальті, хоч по болоті. Така особливість змушує порівнювати нову Need for Speed зі The Crew, яка також отримає продовження з літаками, катерами та оновленою мапою. Сподіваймося, що NFS ніколи не піде таким шляхом, проте, беручи до уваги кастомізацію, вже запізно… Payback дасть змогу не лише змінювати тип авто, а й добряче прикрашати залізного монстра. У попередній частині прокачка була дещо обмежена. На EA Play нам показали купу зовнішніх запчастин, що дуже нагадує стареньку Underground. Будемо вважати, Ghost Games таким ходом зацікавила багатьох фанатів.

То чи налаштовувати себе на те, що Payback банально провалиться? Ні, просто потрібно побачити дещо більше, аніж декілька хвилин заскриптованого ігроладу. Сподіватися на ліпше можна вже, адже Need for Speed 2015-го року наділили відсталим сюжетом, а у новій частині він хоч і не дуже інтригує, проте налаштовує на щось набагато позитивніше. Ігролад… Ігролад у NFS не змінюється уже декілька ігор підряд, тому ви повинні розуміти чого очікувати від Payback.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Усі досягнення S.T.A.L.K.E.R. 2 — що потрібно для проходження на 100%?

Автор: Олег Куліков

stalker 2 achievements 03

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

Автор: PlayUA

stalker radio

Чорна п’ятниця: найкращі пропозиції для геймерів

Автор: PlayUA

playstation 5 pro

Артефакти та інші скарби Зони у S.T.A.L.K.E.R. 2

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.s.t.a.l.k.e.r.2 артефакти

Українська музика в S.T.A.L.K.E.R. 2: від Мозгового до ZWYNTAR

Автор: Андрій Присяжний

s.t.a.l.k.e.r. 2 heart of chornobyl

Apple iPhone 16 Pro Max: занурення у світ нових можливостей

Автор: PlayUA

iphone 16 pro max 02

S.T.A.L.K.E.R. 2, Lego Horizon, Farming Simulator 25 — Порадник Ґеймера: Листопад 2024

Автор: PlayUA

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Acer розширює лінійку мережевого обладнання новими маршрутизаторами з підтримкою Wi-Fi 7 та 5G

Автор: PlayUA

p.ua.acer wifi