Два роки ми чекали звісточки від EA про нову Need for Speed. Використавши вже доволі поширений прийом з анонсом за кілька місяців до релізу, нам нарешті показали, як виглядатиме наступна ітерація серії. Перший трейлер Unbound справді може спантеличити. Та нехай кислотні кольори і сел-шейдинг не відлякують вас. Ми дійшли до того моменту в часі, коли перемогти мастодонта на ім’я Forza Horizon можна лише експериментами. Це дасть змогу серії не просто вижити, а й зробити ривок, який закріпить її на певному щаблі щонайменше на 3-4 роки.
Заздрить навіть Fortnite
Візуалізація персонажів — це перше, що змушує сказати самому собі: “Йой, а що в них з обличчями?” У такій стилізації немає абсолютно жодної проблеми. За час свого існування, персонажів у NFS зображали і за допомогою коміксової стилістистки, і серіального формату, і повноцінних кат-сцен на рушії гри. Тут краще пофантазувати, що з населшейдженими пиками зможуть зробити розробники. У першому трейлері Need for Speed Unbound, наприклад, чітко видно епізоди, де візуалізацію персонажів чудово підкреслюють додаткові кінематографічні прийоми.
Кислотний ігролад? Звісно, комусь можуть не подобатися виразні кольори та прибамбаси з візуальними елементами. Як відомо, їх можна просто не встановлювати на автомобіль. Та чи потрібно таке робити? Тоді гравець самотужки позбавить себе рішення, на яке початково робили ставку розробники.
І тут гріх не згадати про Need for Speed: Nitro. Так, ця гра виходила лише на консолях Nintendo, і якби не одна її візуальна особливість, то вона би просто була типовим середняком з одноманітними системою чемпіонатів і трасами. Але! Наступні NFS для Wii на її тлі виглядали невиразними. Чому? Тому що той, хто лідирує в гонці, там може зафарбовувати трасу кастомізованими візерунками. Подібне стилістичне рішення додатково стимулювало залишатися лідером і частенько зазирати до редактора спецефектів. Тому існування навіть однієї такої візуальної особливості не варто знецінювати.
Наприклад, серед ігор від Ghost Games найвиразнішою залишається Need for Speed (2015), де все, що зробили розробники, — вимкнули світло. Шарму нічного міста вистачило, щоби зараз про неї говорити, навіть попри доволі специфічну керованість автомобілів і непотрібних поліцейських. Тепер уявіть собі, який потенціал має Need for Speed Unbound. Подібного фестивалю кольорів у гонкових немобільних іграх не було вже давно. Сподіваємося, сел-шейдингові візуальні рішення й справді дадуть змогу посилити ефект лідерства, активації нітро та перемоги.
Просто додай Rockstar! Ще одна деталь, яку ви могли пропустити, — дві білі смуги, що з’являються біля спойлера на автомобілях. У Midnight Club: Los Angeles така візуалізація слугувала для відображення сліпстріму і заряджання додаткової шкали нітро. Вважатимемо, що в Unbound буде щось подібне. Не просто ж так розробники виділяють цю особливість. Також перед стартом гонки можна буде робити ставки. Не можеш виграти сам, тоді отримуй бонус за вдалі передбачення! Для багатьох із нас це точно асоціюється першочергово з GTA V.
Need for Speed Nitro E3 Trailer
Морозний кусь 3
Якщо візуал у вас все ще викликає відчуження, тоді нагадаю, що Unbound розробляють на рушії Frostbite 3. Коли ви вимкнете усі додаткові кольорові прибамбаси, то отримаєте, найімовірніше, Need for Speed Heat. У цьому немає нічого поганого, але є шанс, що тоді Лейкшор стане містом, яке мало чим відрізнятиметься від Палм Сіті. Хоча думки про те, що Criterion намагаються передати дух саме Бейв’ю з Underground 2, ніяк не зникають.
Змушувати всіх розробників клепати ігри на Frostbite 3 — не найкраща ідея. Щоби вичавити хороший результат, Ghost Games знадобилося 3 повноцінних гри, після чого студія благополучно померла. Оскільки новим проєктом займається Criterion, потенціал у Unbound уже більший. Щонайменше, тому що це не студія, яку в EA зліпили однією рукою, і одразу дали їй робити нову NFS. Плюсом також є те, що працівники Criterion опановували Frostbite 3 у різних проєтах. Тому вони з більшою ймовірністю можуть реалізувати хороший ґеймплей на основному рушії EA, особливо за підтримки Codemasters.
Готуйтеся до дрифту, бо саме його можна побачити у всіх трейлерах Unbound. Хто би вам не говорив про “ми робимо гру, яка дозволяє реалізувати будь-який стиль водіння”, на практиці все одно комфортніше буде дрифтувати. Так було у всіх NFS, створених на Frostbite 3. Навіть Heat із різними типами шин спонукає до плавного дрифту, який дозволяє зберегти швидкість й акуратно входити в повороти. Тому можете знову привчатися до подвійного натиску на триґер для спрощеного заносу. Ця особливість серії явно непогано прижилася саме завдяки Criterion ще в Hot Pursuit (2010).
Кастомізація автомобілів в Unbound явно стане сміливішою. У першому трейлері можна побачити доволі незвичний передній бампер, а в окремому ґеймплейному відео машину наче обклали додатковими металевими пластинами для нової частини «Шаленого Макса». Такі експерименти також потрібні, бо подібне може запропонувати не кожна гонкова серія. Втім, очевидно, що така кастомізація буде доступна лише для окремих автомобілів.
A$AP Rocky — наш рятівник
Підтримка гри після релізу дуже важлива, але чомусь в EA маркетологи вважають, що після релізу можна додати одне псевдовелике доповнення, декілька автомобілів та й годі. Це ультимативна схема того, як онлайн помирав у останніх частинах серії за 2-3 місяці. І коли ти бачиш організацію сезонів виходу контенту й окремих доповнень у Forza Horizon, то якось сумно стає за долю NFS. Можна лише сподіватися, що все зміниться.
Колаборації Need for Speed та музичних виконавців чудово себе проявили в No Limits. Так, це мобільна гра. Так, там треба купувати пальне. Так, система проходження і 30-секундні гонки — це ґеймплей для певного кола людей. Втім, окремі челенджі та вініли присвячені Steve Aoki, Lil Wayne чи 5Oki сприяли тому, що ця гра залишалася актуальною настільки довго. Якщо така схема з додаванням нового контенту дозволить Unbound прожити щонайменше декілька років, то можна танцювати справжній козацький гопак перед кожним репером, який долучиться до рекламування нової NFS. Звісно, A$AP Rocky відіграватиме дещо більшу роль… Просто його поява — все хороша ознака.
Серії Need for Speed потрібно почати виділятися серед своїх конкурентів, яких сьогодні не так уже й багато. Приємно, що за створення Unbound взялася саме Criterion. Сподіваємося, Unbound дасть поштовх і створить тренд для наступних частин. Інакше доведеться замовляти ще одну домовину для чергової серії під крилом EA.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!