web analytics

Demon’s Souls на PS5: новий геймплейний трейлер та свіжі подробиці рімейку

Можна сказати, що минуло 10 років із дня виходу Demon’s Souls на PS3 й от майстри з Bluepoint Games взялися до її рімейку для PS5, старанно переносячи кожен елемент, кожну деталь, щоби зберегти ті ж відчуття, емоції та атмосферу, що були тоді.

Оригінальний контент гармонійно доповнять невеличкі зміни. Розробники зберегли ігрову механіку та штучний інтелект рівно такими ж, якими вони були, лише виправили неприємні помилки, такі як можливість бити босів крізь туманні проходи. Залишили й тенденцію світів. В оригіналі певні дії гравця могли впливати на баланс локації, тенденція могла варіюватися від чорної до білої, що змінювало силу ворогів, шанси випадання предметів і таке інше. Однак додали її покращене відображення в інтерфейсі, аби гравець міг краще орієнтуватися, що його чекає.

Незмінним залишили й боса Old Monk. В оригінальній грі замість штучного інтелекту ним могли керувати інші гравці, які були членами відповідного ковенанту. Також, дослухавшись до коментарів, що критикували новий вигляд Flamelurker, у студії додатково попрацювали монстра та повернули його у форму, ближчу до оригінльної.

Всі 5 наявних світів залишилися без змін, і в Bluepoint вирішили не додавати шостий, Аркстоун, сліди якого свого часу віднайшли фанати.

А тепер про більш детальні зміни:

  • В грі додасться трохи нової зброї, броні та біжутерії. Усі вони, за словами розробників, гармонійно вміщені в грі й не викликатимуть дисонансу.
  • До ваги спорядження додасться обмеження на кількість лікувальної трави, яку можна переносити із собою, а вага залежатиме від її якості. Зміна має покращити баланс PvP та PvE.
  • Гра працюватиме у двох режимах на вибір: нативні 4К і 30 к/с, чи ж динамічні 4К й 60 к/с.
  • Фоторежим дозволить не лише зберегти колоритні краєвиди, додати їм химерності за допомогою фільтрів, а й повернути похмурість оригіналу.
  • Дещо змістили ракурс камери, але старий режим можна буде повернути в налаштуваннях.
  • Музику, написану Шюншуке Кідою дещо перепрацювали, й, на відміну від цифрового першоджерела, винайняли для неї оркестр та хор.
  • Також у Нексусі можна буде зберегти готові білди для персонажа і змінювати їх за нагоди.
BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

ГІ*НО: враження від бети Concord

Concord

Digital Foundry сумніваються в спроможності PlayStation 5 емулювати PS3

xbox ps

У першому автомобілі від Sony не буде вбудованої PS5

Afeela

«Питайте в Sony, ми тільки за»: Хідетака Міядзакі хоче Bloodborne на ПК

bloodborne

На PS5 нарешті з’явиться голосовий чат Discord

PlayStation Discord

«Створити консоль можна швидше, ніж гру». Архітектор PS5 не хоче зростання циклу розробки відеоігор

Марк Церні

Стрім Ghost of Tsushima — сьогодні о 20:00

Ghost of Tsushima

Стрім State of Play — 31.05 о 01:00

astro