Джон Ромеро повертається до розробки шутерів

Легендарний Джон Ромеро, творець DOOM, Wolfenstein 3D і Quake, розробляє шутер від першої особи на Unreal Enigine 5. Про це ігротворець повідомив у своєму твіттері, заодно запросивши фахівців долучатися до їхньої команди, бо вакансій у Romero Games з’явилося достатньо — а згодом їх стане ще більше, коли розробка набере обертів.

Ця неанонсована стрілянка стане четвертою і наразі найбільшою грою Romero Games. Що цікаво, серед попередніх робіт студії шутер був лише один — SIGIL, неофіційне продовження DOOM, яке Bethesda потім додала до класичної гри.

Що ж, цікаво буде поглянути, чи зможе славетний ігротворець знову підкорити жанр, який він колись допоміг популяризувати. Бо в нього може вийти як гідний спадкоємець DOOM, так і нова Daikatana.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

За що і де заборонили ці ігри? (Custer’s Revenge, Animal Crossing, Spec Ops, Doom) (Rendaros UA)

Заборони

Вихідці з id Software та Naughty Dog заснували власну студію, що робитиме ААА ігри

emptyvessel

Mal`opus готує переклад легендарної книжки «Володарі DOOM»!

30 aniv doom

Bethesda працювала над ремастером Fallout 3 та продовженням Dishonored

Fallout 3

Відомі ігрові компанії креативно привітали Bethesda з релізом Starfield

старфілд хало

Класичні Doom тепер доступні українською!

Doom

DOOM AWARDS — Нова яскрвава подія для фанатів класики!

Doom Awards

Bethesda розширила перевидання класичного DOOM новою масштабною кампанією

Doom Base Ganymede