EA хоче придбати Codemasters за 1,2 млрд $. Що тепер буде з Need for Speed?

ЕА знову узялися за своє. Минулого місяця видавництво Take-Two Interactive оголосило про намір придбати Codemasters з усіма підлеглими студіями та правами на їхні гонкові серії. Ціна питання складала 975 млн доларів, представники Codemasers охоче пішли назустріч потенційному покупцеві, угода мала набрати чинності на початку грудня… аж раптом з’явився ще один покупець, ЕА,  і все звелося до простого ринкового “хто дасть більше”. Electronic Arts запропонували аж 1,2 мільярда доларів плюс доплату в разі подорожчання компанії — тож їм таки доведеться докласти ще кілька мільйонів згори, бо після оприлюднення цієї інформації акції Codemasters дійсно зросли в ціні на 20%. І тепер, якщо зненацька не з’являться нові покупці (дядька Філа серед них не буде, розслабтеся, в нього вже є спеціально навчені для гонкових ігор люди), то закриття угоди відбудеться до кінця березня 2021 року.

Причина такого ажіотажу довкола британських ігротворців цілком зрозуміла. Codemasters — наразі найкращий виробник гонкових ігор для широкого загалу, який не належить жодному з платформотримачів, до того ж цього року компанія отримала ще й ліцензію на WRC. Для Take-Two це була б відмінна нагода розширити аудиторію і каталог жанрів, тож Codemasters вистачало би й далі працювати у звичному режимі.

А от з ЕА не все так очевидно. З одного боку напрошується висновок, що Codemasters разом зі Slightly Mad Studios (розробниками NFS Shift, якщо що) повинні будуть в першу чергу відновлювати Need for Speed. Раз власні студії нічого путнього не змогли досягти за стільки років, то може знані майстри віртуального автоспорта зможуть принести щось свіже. Наприклад, нова NFS могла би нарешті відійти від теми стрітрейсингу чи скриптованих врум-врумок, і піти шляхом Porsche Unleashed.

З іншого — Codemasters уже має кілька серій, які заповнюють різні ніші гонкового жанру та за останні роки є успішнішими за NFS.  Тож чи буде резон ґвалтувати фактичний труп, якщо в руках ЕА буде Dirt — серія з подібними накладами, але більшою прибутковістю? Коли серія Burnout вичерпала себе, ЕА без вагань поставила на ній хрест, обравши з-поміж двох конкурентних серій перспективнішу. І нехай імовірність цього мала, але не слід відкидати, що й NFS може спіткати така ж доля.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Гра про Чорну Пантеру буде пісочницею у відкритому світі

Чорна Пантера Black Panther

Electronic Arts звільняє 40 тестувальників Apex Legends

apex legends

Творчий директор Battlefield покидає EA заради маловідомої студії

battlefield

Command & Conquer та інші класичні проєкти EA нарешті дісталися до Steam

p.ua.command & conquer

«Бонусний прибуток в мільярди доларів» — EA планує активне використання ШІ в розробці

EA SPORTS FC 24

Замість шутера про мандалордця Respawn розробляє гру у всесвіті Titanfall. Але це не Titanfall 3

titanfall

EA скасувала шутер про мандалордця від Respawn… але не ігри за ліцензіями Marvel

mandalorian

Electronic Arts витратить 125 млн $ на звільнення 670 працівників

wilson ea