web analytics

Final Fantasy XIV зняли з продажу через надмірну популярність

Square Enix тимчасово зняли з продажу Final Fantasy XIV, бо гра занадто популярна і компанія просто не встигає збільшувати свої серверні потужності, щоби втриматися під таким напливом гравців. Подібне обмеження наразі застосовано тільки в США, проте днями його запровадять і для Європи.

Також Square Enix оголосили про деякі обмеження для гравців безплатної версії FF XIV. Створити “безкоштовний” акаунт поки взагалі не можливо, а чинні їх власники зможуть зайти до гри тільки вночі або рано вранці, коли навантаження на сервери найменше.

Наразі невідомо, скільки часу протривають такі обмеження, але зважаючи, що видавництво до всього ще й забирає рекламу Final Fantasy XIV, де тільки може, то подібні заходи запросто можуть протривати до кінця року.

Отак-от. Хтось жаліється на падіння онлайну та постійну втрату гравців, а он ММО 11-річної давнини навпаки страждає від виского попиту. Але зважаючи, якою Final Fantasy XIV стала за останні роки, в цьому нема нічого дивного.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Square Enix відмовилась від DLC до Final Fantasy 7 Rebirth на користь третій частині ремейку

final fantasy 7 rebirth

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

ff14 mobile

Square Enix закрила цілих 7 мобільних ігор у 2024 році

dragon quest

NetEase закриває японську студію, яка тільки вчора випустила jRPG Visions of Mana

visions of mana release date 06 12 24

Final Fantasy 16 вийде на ПК у вересні, демоверсія вже доступна

final fantasy xvi

Третю частину ремейку Final Fantasy 7 можуть знову розробити на Unreal Engine 4

ff7

Square Enix невигідно розробляти високобюджетні самітні ігри

final fantasy 7 rebirth

Японська студія Tose втратила понад 2 000 000$ через скасування ігор партнерами

paper mario