Два роки ми чекали нагоди пострімити іранську треш-перлину під назвою Garshasp — димну суміш “Принца Персії”, “Бога війни”, малого бюджету та кривих рук...
Після того, як ПК-порти Bayonetta та Vanquish за лічені місяці заробили більше грошей, ніж у часи появи, компанія CAPCOM вирішила перевидати інший проект...
Довгі роки, ми чекали, поки Destiny завітає на ПК. І вона таки завітала, щоправда, у вигляді другої частини. Нам дали високоякісний та бездоганно оптимізований механізм...
Star Wars Battlefront дворічної давності стала неабияк успішною. 14 мільйонів примірників — неабиякий результат для винятково мультиплеєрної гри з порівняно малою кількістю контенту. Тут...
Коли розробники Assassin’s Creed вирішили взяти паузу в щорічному циклі серії, яку закопували в землю щоразу глибше, зажеврів вогник надії — мовляв, не все...