web analytics

GetOut — вставай і відкривай світ!

4-01 (2)

GetOut — це нова українська ролівка для мобілок, яка заохочує до активного способу життя. Основна ідея — змусити гравців вийти з дому і по-новому подивитись на цей світ. Основа ґеймплею — гравець та координати на карті. Розвиток персонажа безпосередньо пов’язаний з його пересуванням в реальному світі. Все правильно! Щоб досягти успіху в цій грі, вам доведеться вийти з вашого помешкання.

На початку гри, ваш персонаж з’являється на карті в тому самому місці, де ви знаходитесь в реальному житті. Навколо вас на карті розміщено багато віртуальних предметів та місць, які є частиною гри, але ви не зможете їх побачити, доки не зробите перший сканування (scan).

Scan відкриває гравцеві область на справжній карті, в якій він бачить віртуальні предмети та місця, з якими можна взаємодіяти. Сканування відбувається автоматично, коли ви повністю зарядите один з зарядів, рухаючись в реальному світі. Програма розрізняє три види руху: ходьба, спорт та керування транспортом. Кожен скан має свій радіус і час заряду. Таким чином, гуляючи вулицею чи займаючись спортом, ви будете відкривати значно більше території, ніж їдучи в авто.

Вся відсканована територія залишиться у вас відкритою за принципом туману війни.

2-01 (3)

Під час гри вам будуть зустрічатись різноманітні точки. Їх можна створювати самому і вони поділяються на різні типи: деякі можуть дати вам заробіток, інші змусять гравців поводитись за вашим сценарієм. Створення точок може бути використано у підготовці території для проведення змагань, конкурсів та подій, як-от вечірки та тім-білдінґу, або для заохочення клієнтів чи просто, щоб відмітити цікаву місцину і поділитись нею з друзями.

Кожен гравець буде мати свій унікальний аватар, за допомогою знайдених та куплених речей він зможе перевдягнути його та поліпшувати ігрові параметри. Рівень гравця є показником його ігрових досягнень. Він вираховується як сумарний показник всіх вдягнутих речей та персонального рівня аватару. Рівень відкриває нові можливості, покращує ряд параметрів і збільшується радіус всіх сканів та радіус взаємодії. Речі напряму впливають на рівень персонажа та його зовнішній вигляд. Під час гри їх можна буде знайти, купити, обміняти або прийняти/віддати в дарунок. Як і усі речі, ігрові речі мають властивість старіти та псуватись. Тож не дивно, що з часом вони виглядають гірше, втрачають властивості і зменшується рівень персонажа.

Для урізноманітнення ґеймплею розробники додали так звані точки Foursquare — цікаві місця типу громадських закладів, розважальних комплексів, пам’ятників архітектури і т. д. Користувачу потрібно зачекінитись та побути в межах цієї точки 15 хвилин, після чого гравець отримає винагороду.

Ігророби також реалізували підтримку доповненої реальності, що дозволяє гравцю через камеру телефону бачити ігрові точки, їх тип та назву, напрямок до них, відстань та інші параметри.

Гра виходить завтра, 21 жовтня. На жаль, поки що тільки в App Store. Ну що скажете? Непоганий такий спосіб мотивувати себе, правда?

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

За допомогою українців у дочасному доступі вийшов роуґлайк-шутемап Galactic Glitch

galactic glitch

У Steam зʼявився куратор, що маркує українські ігри, які продаються в Росії

steam

Series Entertainment придбала студію Pixelberry, щоб створювати мобільні ігри з ШІ

pixelberry

Squad Busters показала найгіршу дохідність серед ігор Supercell за останні 10 років

squad busters

Творці Clash Royale анонсували гру, заради якої скасували три інші

project rise

Консольні ремастери S.T.A.L.K.E.R. тепер підтримують моди

S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy

Українські розробники матимуть окремий павільйон на Gamescom 2024

1gamescom 2023

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND