Google Stadia — ігри, стріми і все, що потрібно ґеймеру

Сьогодні компанія Google провела ігрову прес-конференцію в рамках Game Developers Conference 2019. Що ж нам такого показали? І що доброго ми як ґеймери можемо з того використати?

  • Стрімінговий сервіс Google отримав офіційну назву Stadia.
  • Ігри зі Stadia можна буде запускати з будь-якого пристрою, який підтримує Google Chrome – як Chromecast, так і смартфони.
  • Ігри можна буде запускати прямо з YouTube протягом 5 секунд клацнувши на кнопочку в офіційному трейлері.
  • Гравець зможе  проходити один і той же момент в грі, по ходу справи змінюючи платформу за платформоювід малопотужного ноутбука до смартфона, настільного ПК і ТБ.
  • Stadia підтримує вже існуючі методи керування — новий ґеймпад або мишу з клавіатурою купувати не потрібно.
  • У ґеймпада Google є свої особливості, ключова – робота через Wi-Fi, завдяки чому контролер підключається безпосередньо до сервера з грою, а не до пристрою, на якому відтворюється дистанційний сигнал. Так знижується затримка введення. У нього є кнопка для скріншотів, а також кнопка для доступу до голосового асистента Google.
  • Stadia підтримує розширення 4К при 60 кадрах в секунду, а в майбутньому підтримка розшириться до 8К і 120 кадрів в секунду. До того ж сервіс підтримує HDR.
  • Коли ви граєте у Stadia, вам дозволять ще один виділений стрім з серверів Google котрий дозволить записувати або транслювати ігролад з максимальною роздільною здатністю прямо на YouTube.
  • Виділена потужність на одного гравця в Stadia перевищує сумарну потужність Xbox One X і PS4 Pro. Сервери працюють на базі Linux і API Vulkan.
  • Stadia підтримує безліч ігрових технологій, включно з Havok, CryEngine, Unreal Engine, Unity тощо.
  • Doom Eternal вийде в Google Stadia.
  • Google обіцяє більш стабільний мультиплеер, оскільки клієнт і сервер будуть перебувати на серверах компанії.
  • Google Stadia підтримує кросплатформовий мультиплеер по бажанню розробників навіть з перенесенням прогресу між платформами.
  • Google показала демо багатокористувацької хмарної гри з повним знищенням оточення. Все прораховується на серверах Google.
  • У кооперативних іграх Stadia дозволить в реальному часі «підглядати» за іншими гравцями загону і навіть взаємодіяти з їх ігроладом.

  • За допомогою хмарних технологій Google розробники можуть миттєво змінювати графічний стиль гри, переносячи його з будь-якого зображення.
  • Stadia дозволяє робити «збереження» і ділитися ними з іншими користувачами за простим посиланням. Пройшовши по ньому, інший гравець зможе продовжити з того ж моменту, де зроблено збереження.
  • Сервіс дозволить приєднуватись до гри, в яку грає ваш улюблений стрімер. Звичайно, якщо стрімер сам це дозволить :D
  • Якщо у гравця виникають проблеми під час проходження гри, він може звернутися за допомогою до асистента Google, щоби дізнатися, як пройти складний момент.
  • Google заснувала Stadia Games and Entertainment студію, яка буде займатися розробкою ексклюзивних ігор для сервісу. Компанію очолила Джейд Реймонд, продюсер перших Assassin’s Creed і Splinter Cell: Blacklist.
  • Stadia стартує в США, Канаді, Англії та Європі уже цього року.

Digital Foundry вже протестували сервіс та зробили відео про його роботу.

Читайте також

Google тестують Premium Lite — дешевшу версію підписки для YouTube

YouTube

Stadia анонсували нову схему розподілення доходів щоб привабити більше розробників

Куди YouTube подіне відео “не для всіх”

Google назвала Genshin Impact грою року на Android

Примари Верданську — Кооперативний стрім Call of Duty: Warzone

Мовна ШИЗА Ґуґла, Український NETFLIX та PlayStation 5 (AdrianZP)

Як протести у США вплинули на Electronic Arts та інші компанії

Detroit: Become Human

Голова Take-Two Interactive розкритикував Google Stadia

google stadia

Популярне

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: