Деталі мультиплеєру No Man’s Sky
Студія Hello Games повідомила, що мультиплеєрна складова у їхній довгоочікуваній грі No Man’s Sky буде не зовсім такою, якою ми собі її уявляємо. Штука в тому, що зустрітися з друзями, які теж гратимуть у цю гру, буде майже неможливо.
Це пояснюється тим, що розміри гри надзвичайно великі, а кожен гравець починатиме гру у випадковій точці. Тому навіть, якщо ви з другом задасте собі мету зустрітись, зробити це буде надзвичайно важко. Детальніше пояснив керівник компанії Шон Мюррей:
Нас постійно запитують про те, яким буде мультиплеєр у нашій грі. Але думаю, лиш люди його побачать, то відразу зрозуміють, як це — бути далеко-далеко від інших гравців. Ви, звісно, запитаєте: „А що, якщо я знаю, де саме з’явився мій друг? Я зможу до нього дістатися?“ Якщо вистачить терпіння, то, звісно, зможете. Зрештою приземлитеся на ту ж саму планету і скажете другові: „Я на планеті розміром із Землю, стою на горі, а ти де?“
Зазначу, ми не намагаємося зробити MMO, де ви можете грати з 60 тисячами людей на екрані. Ми обходимося ситуацією, де гравці можуть пролетіти повз вас, або ви час від часу зможете випадково зіткнутися з іншими користувачами.
Проте чи є це мінусом гри? На мою думку, аж ніяк! Адже суть тут в тому, щоб досліджувати безкрайні галактики і набувати гору особистих вражень від цього. Нагадаю, що реліз цього феномену ігроіндустрії відбудеться наступного року для PC i PS4.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Helldivers 2 зняли з продажу в Steam у понад 170 країнах і повертають гроші всім охочим
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Зворотна сумісність ігор, але не джойконів: нові подробиці Nintendo Switch 2
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails