Moon Chai

Створення української школи магії: Інтервʼю з розробницями візуальної новелли Moon Chai

Автор: PlayUA @playua

Візуальні новели – це жанр інтерактивних романів, який дуже популярний в Азії. Однак його популярність в Європі, в тому числі й в Україні, суттєво менша.  Ми не могли  похвалитися своїми продуктами у жанрі до недавніх пір, та місяць назад в TikTok завірусився ролик про новий збірник візуальних новел — Moon Chai Story.

Мені випала честь поговорити з розробницями проєкту, які попри війну наважились випустити свій продукт, над яким працювали понад сім років. Ми поговорили з художницею і програмісткою Ольгою та дизайнеркою і сценаристкою Анною про те, як до них прийшла ця ідея і які випробування трапилися на шляху до її реалізації.

Добрий день! Давайте познайомимо вас із користувачами. Я маю честь розмовляти з розробниками гри Moon Chai Story — художником-програмістом Ольгою та дизайнером-сценаристом Анною.

Як я зрозуміла,  ще у 2016 році ви замислювались над своєю грою. Чи можете розповісти про свій шлях: умовно від «Ти зможеш!» 2016 року до «Moon Chai Story» 2022 року?

Наш шлях почався з далекого 2015 року, коли ми вирішили прийняти участь у змаганні «AniVisual Contest #2», де розробили нашу першу гру для ПК «Не ходіть, діти, до лісу». Й хоча ми не зайняли призового місця, наша новела була зустріта великою кількістю позитивних коментарів. Саме завдяки цьому ми вирішили й надалі продовжувати створювати візуальні новели. Наступним нашим проектом стала демоверсія гри «Ти зможеш!» у 2016 році. Проте за життєвих обставин ми були вимушені призупинити розробку цієї історії. І ось, через 5 років ми нарешті змогли реалізувати наші мрії й продовжили розробку новели, але вже у вигляді збірника історій «Moon Chai Story».
За минулі роки світ візуальних новел трішки змінився, мобільні додатки стали популярнішими та більш зручнішими ніж комп’ютерні версії. Тому за рік ми переробили вже майже готову гру під мобільний варіант. Окрім «Ти зможеш!» було вирішено додати ще декілька історій. Одна з таких історій це «Сирин» — ми зібрали у цю гру усі наші здібності й досвід за ці 8 років й вийшли на зовсім інший для себе рівень створення візуальних новел.

«Сирин» гра про українську школу магії. На початку розробки сетінгу, чи мали ви побоювання стосовно того, що така тематика не зайде цільовій аудиторії?

Насправді, на розробку цієї гри нас надихнуло відео дівчини у Тік Тоці, що висказала своє бажання бачити гру слов’янського сетінгу. Тому ми впевнені що принаймні нашим землякам ця історія буде до вподоби.

На які труднощі ви натрапляли під час розробки та написання саме збірника візуальних новел?

Труднощів було багато, починаючи зі зміни ігрового движку (з Renpy до Unity), вигадування нової історії та її лору, закінчуючи юридичними питаннями. Хочемо зазначити ще те, що гра повинна була вийти у 2021 році, проте через обмеження Google Play та Apple Store, стосовно розміру додатку, ми були вимушені додати підтримку серверів та відкласти вихід гри.

Зараз дуже важкий час для розробників ігор. Як ваша компанія переживає воєнні події, та як вони вплинули на кожного з вас?

Воєнний стан прямим шляхом вплинув на розробку нашої гри, ми були вимушені відкласти її на 1 місяць. Деякі з нас були вимушені покинути свої домівки. Проте ми все ще маємо намір продовжувати нашу роботу навіть у такий складний час!

Звісно, не можу не поставити питання стосовно мов. Скільки їх буде на старті? Мене дуже просили запитати, чи буде російська?

Ми хочемо поширити «Cирин» та зокрема український сетінг якомога більше по всьому світу, тому на початку гри читачі будуть мати змогу обирати мову між українською та російською, а й надалі ми плануємо додати підтримку англійської мови.

У відповідях на найпоширеніші запитання ви заявили, що у грі не буде внутрішньоігрового магазину. Чому ви вирішили так зробити? Чи не шкодуєте про це рішення зараз?

Ми чудово розуміємо що деякі читачі не мають змогу купувати внутрішньоігрову валюту, але хочемо щоб гра приносила всім користувачам лише задоволення. Саме тому реклама у нашому додатку буде з’являтися за бажанням гравця.

Ви обмовилися, що буде третя історія. Можна невеличкий спойлер? Про що вона буде? Може якийсь натяк або загадку?

Ця історія буде базуватися на слов’янській міфології та буде відгалуженням нашої першої гри «Не ходіть, діти, до лісу».

Наскільки збільшилася чи змінювалась ваша команда від початку розробки гри?

Наша команда завжди залишалася незмінною, окрім редагувальників тексту. Також ми плануємо майбутнє розширення.

Чи багато історій лежить у вас «на полиці»? Чи є якийсь сетінги, з якими ви б хотіли б попрацювати?

Так, у нас є одна історія яку ми дуже бажаємо реалізувати ще з далекого 2014 року. Проте тоді ми не мали достатнього досвіду та навичок, щоб її розробити. Та ось, через 9 років ми вже впевнені що реалізація цього проекту відбудеться незабаром!
Також, є бажання поринути у розробку Hidden Objects ігор.

Герою-хлопцю бути? Бо бачила багато охочих грати за чоловіка.

Реалізувати вибір статі головного героя або героїні у візуальній новелі дуже складна річ. Простіше кажучи — треба розробити 2 окремі гри: для хлопця та дівчини. Зараз ми розмірковуємо над тим, щоб додати цю змогу у нашу наступну гру після «Cирин».

У вас дуже нестандартний візуальний стиль гри, трошки мені нагадує аніме. Як ви знайшли свій художній стиль? Чи не боїтесь, що такий артстиль зайде не кожному?

Візуальні новели виникли у Японії, тому це не дивно, що ми обрали саме такий стиль. Також у стилі «Сирин» є ефект 3D (більш детальніше опрацювання тіні та світла на персонажах), який виділяє нашу гру з безліч однакових пропозицій, що є у сучасному ринку візуальних новел.

Ще одне питання: чи будуть так звані у ВН кат-сцени?

Так, бо кат-сцена такий ж елемент візуальної новели як і фони, спрайти та інше. Наприклад, деякі кат-сцени для «Ти зможеш!» будуть мати інтерактивний характер.

Питання про гроші. Чи буде у грі внутрішня валюта, від якої багато чого залежить в сучасних візуальних новелах: одяг, сцени, та багато іншого?

Уся зміна зовнішності буде безкоштовною, проте самі вибори будуть вимагати певної кількості валюти, а саме «Місячного печива», яке буде винагородою за перегляд реклами.

Ви у відповідях писали, що намагаєтесь зробити різноманітний геймплей. Можете назвати хоча б одну таку цікавинку?

Як ми вже описували вище, деякі наші кат-сцени будуть інтерактивними та впливати на сюжет. В нас ще є безліч ідей, як ми можемо урізноманітнити геймплей, проте зараз ми не маємо змоги розголошувати як саме.

Дуже болюче питання. Чи буде бета-тест, та як стати тестером вашої гри? (прим.автора. Дуже багато охочих, є професійні тестери, які виявили бажання)

Зараз ми вже маємо повністю зібрану команду, проте підписники нашого Патреону мають доступ до бета-версії гри та у майбутньому будуть мати змогу отримувати оновлення додатку раніше за офіційний вихід гри.

Який у грі віковий ценз? Чи будуть сцени інтимного характеру?

«Ти зможеш!» не передбачає сцен інтиму за сюжетом. Вікове обмеження додатку — 16+.
Щодо «Сирин», то вік головної героїні у першому сезоні — 17 років, тому цих сцен також не буде. Проте, якщо буде попит серед користувачів, то у другому сезоні подібні сцени можуть з’явитись.

З яким інтервалом ви будете випускати серії, або ж історія одразу буде виходити повністю?

На момент першого запуску гри у додатку буде 2 історії: Пролог «Ти зможеш!» та перший епізод «Сирин». З оновленнями у гру будуть додаватись по 1 епізоду до кожної історії. Оновлення будуть виходити раз на місяць.

Що ви можете сказати людям, які вагаються стосовно початку розробки продукту рідною мовою й додавання до гри національного колориту?

Не вагайтесь щодо початку розробки таких проектів! Ми віримо у те, що наші розробники мають можливість випускати ігри на такому ж високому рівні, як i закордонні, а слов’янський сетінг має великий потенціал.

Дата виходу вашого проєкту це…

5-те травня! Ми всією командою дуже чекаємо запуску нашого проекту й сподіваємось що він вам буде до вподоби!

***

Moon Chai виходить на мобільних платформах 5 травня, ви зможете знайти її в Google Play Market та App Store відповідно у день виходу.

Авторка: Дар’я Біляєва

Останні статті

Я паровозик, який не може — Стан справ у видавництва «Видавництво»

Автор: Владислав Папідоха

Маус

Які ігри допомогли вам впоратися з депресією під час війни? (думки редакції)

Автор: PlayUA

ELDEN RING

Нові видання зачекають, але будуть інші проєкти – Стан справ у видавництва Fireclaw Ukraine

Автор: Владислав Папідоха

Deadpool

Усі відсилки в промові Володимира Зеленського на церемонії відкриття 75-го Каннського кінофестивалю

Автор: Зімін Антон

zelensky cannes 01

Відсипали на решту: Стан ігрового розділу Netflix у першій половині 2022 року

Автор: Владислав Папідоха

Netflix

Відновилися на 30-40% – Стан справ у видавництва Vovkulaka

Автор: Владислав Папідоха

«Hellboy. Winter Special 2019», видавництво Vovkulaka

ВиНеЗнали #01. Бракований Most Wanted та справжній Prince of Persia 4

Автор: Володимир Вітовський

Prince of Persia: The Forgotten Sands (Wii)

Враження від бети Overwatch 2

Автор: PlayUA

Overwatch 2

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: