![](https://playua.net/wp-content/uploads/2015/08/1a06c0f35eb8a82323d7fd1258cc8d50.jpg)
Тараканівський форт у Survarium створений на підставі реально існуючого пам’ятника архітектури. Дізнайтеся, як ця локація потрапила до гри, прочитавши інтерв’ю Миколи Гатілова, арт-директора Vostok Games. Також дивіться вперше опубліковані концепт-арти Тараканівського форту і новий відеоролик!
[iframe id=”//coub.com/embed/7qg3c?muted=false&autostart=false&originalSize=false&hideTopBar=false&startWithHD=false”]
Як з’явилася ідея створити Тараканівський форт у Survarium? Чому з усіх оборонних споруд, розташованих на території України, вибрали саме цю фортецю?
Микола: Коли ми розмірковували над створенням чергової мапи, з’явилася ідея: чи не створити нам локацію, розташовану в Україні? Київ та інші відомі міста вже були використані в інших іграх. Оскільки нам хотілося чогось унікального, одним з варіантів став Тараканівський форт. Він розташований недалеко від Києва, тому ми взяли фотоапарати і на вихідних поїхали знімати фотоматеріали.
Там нас зустрів гід, показав різні приміщення: казарми, побутові споруди солдатів, оборонні стіни. Переказав історію створення форту і розповів, як він використовувався в різний час.
Гіда було дуже цікаво слухати: він любить свою справу і захистив дипломну роботу якраз з історії Тараканівського форту. Також він показав нам план форту, який використовував при роботі над дипломом.
![Аномалія в центрі Тараканівського форту](https://playua.net/wp-content/uploads/2015/08/2b88a099bdc38fcbc97171314990d80b.jpg)
Наскільки віртуальний Тараканівський форт схожий з його прототипом? Що дійсно змодельоване з фортеці, а що довелося додумувати?
Микола: Ця локація на 60% ідентична реальному об’єкту, проте багато кімнат закриті або відсічені. Ми додали лише об’єкти, що розкривають історію гри. Наприклад, базу поселення “Край” і те, як угруповання стримує наступ Лісу.
Як гравці і преса відреагували на локацію? Були пропозиції щодо поліпшення мапи, враховані розробниками?
Микола: Реакція завжди буває і позитивною, і негативною. Якщо критика конструктивна, ми прислухаємося до пропозицій гравців. Але дійсно цікавих пропозицій щодо поліпшення мапи не було.
![Лежаки і полиці Тараканівського форту](https://playua.net/wp-content/uploads/2015/08/0dfc462d6a5c96d5a40d12be6822ffc9.jpg)
Чому саме форт обрали місцем, де відбувається зіткнення між населеною частиною світу і Лісом?
Микола: Форт найбільше підходить поселенню “Край” візуально, а в самій назві угруповання вже закладено, що це крайня точка боротьби з Лісом. У підсумку фортеця і стала зіткненням між нормальним (якщо після катастрофи його можна так назвати) світом і Лісом.
Які цікаві ідеї ви розглядали, але так і не реалізували?
Микола: Наприклад, нам хотілося показати, звідки у форті взялися уранові кристали в центрі мапи. Була ідея додати величезний контейнер з кристалами, що перевозиться поселенцями для боротьби з Лісом. Але контейнер впав у центрі форту, і кристали покрили більшу частину території фортеці.
Також з одного боку форту передбачалося розмістити страшнішу рослинність. Можливо, учасники закритої бети пам’ятають ці дерева. Так ми хотіли показати контраст між двома світами. Думаю, до цієї ідеї ми ще повернемося.
![Мертві дерева Тараканівського форту](https://playua.net/wp-content/uploads/2015/08/c2b6cd11d6baee12b8a0c9d0b1fa1d42.jpg)
Дивіться відеоролики на coub-каналі Vostok Games і порівняйте Тараканівський форт у грі з реальним пам’ятником архітектури!
Обговоріть історію створення локації на форумі
Текст інтерв’ю опубліковано зі згоди компанії Vostok Games.
![BMAC Zelda](https://playua.net/wp-content/uploads/2023/04/xzelda-minish-cap-coffee.png.pagespeed.ic.3FtdDgK-3r.png)
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!