Кліфф Блежинські — толерантність та провал LawBreakers
Знаменитий розробник, творець Unreal і Gears of War, Кліфф Блежинські розкаявся у власній толерантності. Розмірковуючи про крах свого проєкту — LawBreakers, Кліфф дійшов висновку, що він був занадто політично стурбованим по відношенню до гри і своєї студії.
Як наслідок, гравці думали не «ця гра виглядає круто», а «це гра, де толераст змушує нас приймати його ідеї з ґендерно-нейтральними одягом». Замість «ці персонажі виглядають круто» було «це студія з гендиректором, який відмовляється робити героїнь сексуальнішими» і т.п.
Ну, і напрошується висновок, що бути політично стурбованим – це нормально, але тільки в компанії або студії, яка вже випустила чудовий продукт. Вони ж такими не були, і тепер Кліфф жаліє про свою поведінку.
Так, Кліффе, твоя гра не стала успішною саме через це (сарказм).
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Нова повноцінна частина Heroes of Might & Magic вийде в 2025, але розробляють її росіяни
-
Ринок портативок у 2024 році: що взяти, щоб не пошкодувати
-
DOOM: The Dark Ages значно повільніший за DOOM Eternal, але гравці цьому тільки раді
-
Огляд Star Wars Outlaws (доповнюється)
-
GSC Game World вважає, що переноси S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl були фінансово невигідним рішенням