Lucasfilm. Концепти, дизайн та креатив / Інтерв'ю з Джамою Джурабаєвим (Games Gathering 2018)

Наступне відео

Children of the Sun, Tales of Kenzera: Zau, Stellar Blade — Порадник Ґеймера: Квітень 2024

stellar blade

Lucasfilm. Концепти, дизайн та креатив / Інтерв’ю з Джамою Джурабаєвим

Автор: PlayUA @playua

Цього разу ми поговорили з людиною, роботи якої ви бачили в таких фільмах як: Першому Гравцеві Приготуватись, Світ Юрського Періоду, Зоряні Війни, Оверлорд та багато інших. Concept artist компанії Lucasfilm, Джама Джурабаєв, розповість про свою професію, особливості роботи в команді, враження від роботи з метрами кінематографу. Приємного перегляду!

Субтитри з’являть тоді, коли ми зможемо їх зробити. Якщо у вас є бажання нам в цьому допомогти — будемо раді!

Інтерв’ю у форматі подкасту

    HyperX    Warner Bros.     Kinomania     Ideo-Grafika    DXRacer Logo   Acer Logo   Red Bull Logo   

Games Gathering 2018 | Інші матеріали

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні відео

Children of the Sun, Tales of Kenzera: Zau, Stellar Blade — Порадник Ґеймера: Квітень 2024

stellar blade

ЗАМІНИВ МЕНІ ПК — Огляд ноутбука Acer Predator Helios 16 (PH16-71)

Acer Predator Helios 16 (PH16-71)

Симрейсер ділиться враженнями від Forza Motorsport (Андрій Ворона)

СИМРЕЙСЕР ділиться ВРАЖЕННЯМИ від Forza Motorsport (Андрій Ворона)

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

Чому Hogwarts Legacy — погана гра про Гоґвортс?

Якою МАЛА би бути Hogwarts Legacy

WWE 2K24, Dragon’s Dogma 2, Rise of the Rōnin — Порадник Ґеймера: Березень 2024

rise of the ronin ps5.large.jpg

Пів року без зарплати в Plazma Studio, або як “робити красиво” задарма

pn new 04 site

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та долю Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та доля Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком