Лист-звернення від голови CD Projekt RED до гравців The Witcher

1429822926-the-witcher-3-portraits (1)

Приємно, коли розробники тримаються якомога ближче гравців. Адам Бадовський (Adam Badowski), голова студії CD Projekt RED, вирішив написати лист-звернення до всіх прихильників ігрової серії The Witcher. Щоб нічого не пропустити та підтримати атмосферу теплоти ми вирішили просто перекласти цей лист українською:

Привіт, ґеймери!

Час і справді летить швидко! Ці кілька місяців з моменту релізу гри пролетіли як одна мить. Ми багато трудились, щоб зробити для вас новий контент, виправити те, що має бути виправлено і роздумували, що потрібно зробити, аби домогтися ще більшого успіху в жанрі RPG. Щойно закінчилась наша презентацію для акціонерів, у якій ми оголосили, що родина гри «Відьмак 3: Дикий Гін» ще більш зросла — ми продали більше 6 000 000 копій гри за шість тижнів з моменту старту продажів. Але не хвилюйтеся, я не буду витрачати ваш час на розмови про фінансові показники. Натомість, я б хотів поділитися з вами тим, що це означає для нас — для творців і розробників гри.

Ви можете подумати, що у нас є шість мільйонів причин відчути себе щасливими, і не помилитесь. Ми дійсно щасливі. Але при цьому хочемо, щоб ви розуміли те, що ця цифра — також величезна відповідальність, яку ми, як студія, повністю усвідомлюємо. Для нас усі захоплені відгуки і високі оцінки стають зобов’язаннями: ми зробили дійсно хорошу гру, але попереду нас чекає ще довгий шлях. Кожен в CD PROJEKT RED дійсно з трепетом ставиться до своєї роботи і хвилюється за те, щоб ви, гравці, оцінили результат. У студії багато творчих особистостей, сміливих мрійників і людей, які просто без тями від задоволення, яке дає їм робота, яку вони обрали.  Ми втрачаємо сон через колір сонця, яке сідає над Веленом, і сперечаємося з приводу того, у якому порядку будуть розставлені меблі в будинках, в той час як більшість гравців швидше за все цього навіть не зверне увагу на це. Ми не ті люди, які з легкістю отримують задоволення від того, чим займаються; і ми завжди прагнемо досягнути ще більших висот. І я хочу, щоб ви це знали.

Так, шість мільйонів — це велике досягнення для компанії, яка створює рольові ігри, але справа не тільки в цьому. Якщо наші ігри — це галерея звуку, зображення і тексту, то ви — відвідувачі цієї галереї. Ніщо так не тішить око творця, як усвідомлення того, що людям подобаються плоди його праці. Ось чому від імені кожного розробника студії я хотів би сказати спасибі кожному з вас.

Дякую!

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Карткова гра Gwent остаточно перейшла під контроль спільноти

Ґвинт

Ігрові розробники підтримали Insomniac Games після нещодавнього масштабного зливу

Insomniac Games

У Оновленні 2.1 для Cyberpunk 2077 нарешті додадуть повноцінне метро та побачення з коханими

«Відьмак 3» отримає офіційний редактор квестів

witcher thumbs up

Сім’я покійного актора дала згоду CD Projekt Red на відтворення його голосу з допомогою штучного інтелекту

cyberpunk 2077

Утеча з Найт-Сіті. Огляд Cyberpunk 2077: Ілюзія свободи

Cyberpunk 2077: Ілюзія свободи / Phantom Liberty

CD Projekt RED випустила безкоштовний комікс до DLC Cyberpunk 2077

Десятка мечів

Як CD Projekt RED допомагає українцям через фонд Сергія Притули

cd projekt red

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: