Master of Orion. Щоденник розробників №2: народження
У будь-якої історії є свій початок. 20 років тому у групи ентузіастів виникла ідея створити гру про міжгалактичні баталії, ідея переросла в дещо значно більше — Master of Orion стала легендою свого жанру.
Майже чверть століття потому, компанія Wargaming надає грі друге дихання в рамках проекту WG Labs. І ось у другому випуску щоденника розробників хлопці розкажуть, як усе починалося. Прихильники гри дізнаються як розроблялася оригінальна гра та чим надихалися її творці. Відео перенесе вас на 20 років назад і покаже, що створити культовий продукт можна і силами маленької команди з мізерним бюджетом:
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Що українські локалізатори ігор думають про нещодавню заяву Міністерства культури?
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails
-
Дені Вільнев таки зніме третій фільм «Дюна»