Ghost Recon Breakpoint

Metal Creed Zelda: Wolf Eater — все, що поки відомо про Ghost Recon Breakpoint

Автор: Олег Куліков @AbsoKulikov

Анонсована минулого тижня Ghost Recon Breakpoint має всі шанси поповнити лави типових “сиквелів від Ubisoft” — більших та кращих ігор, які виправляють недоліки своїх попередників та примножують їхні чесноти. З іншого боку, перелік нововведень Breakpoint значно більший, ніж здавалося в мить анонсу  — і чимало з них змушують непокоїтися за кінцевий продукт, бо we never asked for this. Власне, для вашої зручності та моральної підготовки перед Е3 ми зібрали в одному тексті все, що зараз відомо про Ghost Recon Breakpoint.

Смерть віртуального туризму

1. Ghost Recon Breakpoint — прямий сиквел Wildlands, щоправда, зі старих знайомців з нами залишився тільки Кочівник. Ну і звісно ж, Коул Д. Вокер (його зіграв Джон Бернтал), бачений нами в “Операції “Оракул”. За кілька років з часу Wildlands Вокер покинув лави “Привидів”, очолив терористичне угруповання “Вовки” і стане нашим головним ворогом у сиквелі. Оце так поворот!

2. За словами розробників, сюжетна кампанія стане значно важливішою та “жирнішою”, ніж у попередній грі. Звісно, часто в нас буде вибір порядку виконання сюжетних завдань, проте загалом кампанія матиме традиційну структуру, а не, як було у Wildlands, початок, кінець і десятки клаптиків між ними.

3. Ghost Recon Breakpoint — перша за довгий час гра Ubisoft, події якої розгортатимуться не в реально існуючій локації. Архіпелаг Ауроа, розташований десь посеред Тихого Океану — це люта рванина з географічної точки зору, але разом з тим хороший майданчик для відеогри у відкритому світі: тут є ліси, болота, квітучі луги, засніжені гори, пустельні солончаки, скелі з розбитими кораблями конкістадорів та навіть активний вулкан! І оскільки Ауроа — це приватна власність технологічної компанії SkellTech, яка займається розробкою дронів різних форм, розмірів та призначень. Одним словом, своєрідна “Силіконова Долина”… яку захопили вже згадані “Вовки”.

Оновлений стелс

4. У Breakpoint розробники мають намір зробити роль стелсу більш значущою, не в останню чергу тому, що нам протидіятиме не болівійське бидло немите, а тренована й добре оснащена міні-армія, в якої до всього ще є бойові роботи. Особливо це відчують самітні гравці, бо тепер при соло-проходженні напарників-ботів з вами не буде. Їх замінять розширений арсенал та поліпшена система ближнього бою.

5. На щастя, синхронізований постріл нікуди не подівся. Дрони ж бо є не лише у ворогів, а й у нас. Гравець зможе носити зі собою від одного до трьох (коли назбираєте достатньо досвіду, ясна річ) міні-дронів з однозарядними гвинтівками — а далі ви робите те ж саме, що й раніше.

6. Можна переносити тіла. І мова тут не лише про ворогів (щоби патрульні не здійняли тривогу, помітивши труп при обході місцевості), а й союзників. Були ж у вас моменти, що ви не могли вилікувати товариша, бо він лежав якраз на лінії вогню? Ну а тепер швиденько взяли його на плечі, віднесли в тихе місце і воскресили без ризику для свого життя.

7. Тепер у гравця буде спеціальний пальник, який дозволить робити дірки у загорожах і непомітно проникати на ворожу територію (а не бігти, мов ідіот, довкола цілої бази в пошуках входу).

8. А у дикій природі вам допоможе “природний камуфляж” — варто кілька секунд поборсатися в багні чи потерти пузом запилюжений ґрунт, і ворогам буде важче вас побачити. Так, хто сказав “Лара Крофт”?

9. Цілі завдання не будуть відразу відомі та позначені на мапі, слід буде спершу роздобути необхідну інформацію… Що ви кажете? Таке було у Wildlands і ніяк не виправдало себе? Слушно. Втім, Assassin’s Creed Odyssey зробила певні кроки в бік легкої безмаркерності, тому Breakpoint щонайменше просто “успадкує” систему, а як максимум — доповнить та поліпшить.

Виживання

10. Стелс стелсом, а от виживання — це вже геть новий ігроладний пласт у Ghost Recon Breakpoint. Наріжним каменем усього стане система травм. Прострелили тобі руку — забудь про можливість влучно стріляти, пошкодили ногу — не вийде більше бігти і швидко здиратись на височину.

І ясна річ, на кожен тип уражень (кровотеча, переломи, опіки) будуть витрачатись різні типи лікувальних ресурсів.

11. Все правильно: де є ресурси, там є і крафтинг. Тут розробники поки нічого, крім самого факту існування механіки, не розповіли, і що ще гравці зможуть майструвати, окрім лікувалок, — дізнаємося вже на Е3.

12. Травмуватися можна буде не лише під ворожими кулями, а й просто пересуваючись по складній місцевості. У грі з’явилася смужка витривалості, яка витрачатиметься на всі дії, які потребуватимуть фізичних зусиль. І мова тут не лише про спринт. Ось вам інший приклад: гравець спускається зі схилу. Проте якщо смужка витривалості вичерпається до завершення спуску, то персонаж “втратить рівновагу” і замість ковзання просто покотиться вниз, ризикуючи отримати поранення кінцівок.

Відкритий світ і прогресія

13. У Ghost Recon Breakpoint рівневу прогресію матиме не лише гравець, а й вороги.

14. Для того, щоби гравці не боялись атакувати ворогів вищого за них рівня, гра відчутно збільшує шкоду першого пострілу зі стелсу.

15. З ворогів падатиме лут. Мова тут не лише про косметичні предмети, а й спорядження, причому різної цінності — від звичайного до рідкісного елітного (чи буде звична нам кольорова ідентифікація — поки невідомо). Трофейні зброя та спорядження не лише підвищуватимуть числові значення ваших характеристик, а й подекуди матимуть особливі властивості.

16. Найбільшу загрозу в Ghost Recon Breakpoint становлять лейтенантиВовків” (з них же і падає найсоковитіший лут). Це тутешні боси, які мають свою ієрархію і закріплені не за певною територією, а за “рівнем тривоги”. Як тільки ми вчинимо достатньо галасу, за нами вийде полювати перший, найслабший лейтенант-”Вовк”. Втім, найслабший поняття відносне — лейтенант і його бойовий загін завжди будуть сильнішими, ніж вороги, які траплялися вам раніше.

17. Система кастомізації та класового поділу буде значно багатшою, ніж у Wildlands.

Мультиплеєр

18. PvP режим буде у грі зі старту. Власне, як і потреба постійного підключення до Інтернету.

19. Прогресія персонажа Ghost Recon Breakpoint буде спільною для кампанії та PvP. Розробники пішли на такий крок задля зручності гравців: скажімо, після кампанії ви можете йти в мультиплеєр, знаючи, що ви не безпорадна рохля. І навпаки, запеклий PvP-шник може розпочати кампанію і не чекати появи найкорисніших умінь та найкрутіших ґаджетів.

20. Ghost Recon Breakpoint матиме рейди. Перший з них вийде за кілька тижнів після релізу гри і його події розгорнуться якраз-таки у вулкані, згаданому раніше.


Отака фігня, малята. З одного боку, наголос на стелсі та експерименти з виживальними елементами неабияк інтригують, адже однозначно підуть на користь історії про боротьбу зі значно сильнішим ворогом. А з іншого — сам факт циферкування та градації луту тільки в нашій редакції викликав кілька суперечок. Дійсно це ті речі, які дуже легко зіпсувати (привіт, Assassin’s Creed Origins), але разом з тим Ubisoft вже має досвід успішного обходу підводних каменів (привіт, Assassin’s Creed Odyssey).

Власне, тут і полягає друга сумнівна річ. Поки що нам показали Metal Creed Zelda: Wolf Eater, а не Ghost Recon — навіть сетинг став вигаданим, що геть не характерно для бренду Tom Clancy’s. Втім, за останніх півроку+ проектам Ubi вдавалося успішно обманювати перші враження та очікування, тому хтозна, можливо після після Е3 і чи релізу 4 жовтня, описаних тут 20 пунктів сприйматимуться геть інакше.

Останні статті

«Одного разу в Голлівуді»: персонажі та їх прототипи, великодки, алюзії, цитати (оновлено)

Автор: Данило Зозуляк

Одного разу в Голлівуді / Once Upon a Time In Hollywood (2019)

Спаун, Дедпул вбиває Дедпула — Дайджест коміксів #05

Автор: Владислав Папідоха

Дайджест коміксів #05

Відкриття D23 — Що показали, та розказали. (Оновлено)

Автор: Віталій Тарнавський

Огляд фільму «Падіння янгола»

Автор: PlayUA

Падіння янгола / Angel Has Fallen (2019)

Усі анонси Microsoft на Inside Xbox одним рядком

Автор: Валерій Брень

Inside Xbox Gamescom 2019

Що показали Google Stadia на Gamescom

Автор: Микола Єрьомін

Google Stadia Gamescom 2019

Інді-новинки для Switch: що показала Nintendo на Gamescom

Автор: Микола Єрьомін

Nintendo Indie World Gamescom 2019

Ретроспектива Resident Evil. Випуск 04: Resident Evil: Survivor (2000)

Автор: Андрій Нагорний

Resident Evil: Survivor (2000)