Microsoft визнали свої помилки стосовно минулого Inside Xbox

Як ви можете знати, Microsoft показали та анонсували на нещодавньому Inside Xbox чимало цікавих ігор. І здавалось би, що все круто, але є одна проблема. Нам обіцяли багато ґеймплею ігор для консолей наступного покоління, а натомість ми отримали просто красиві трейлери.

Звісно ж глядачам це не сподобалося і вони почали скаржитися в адресу Microsoft, в тому числі за допомогою дизлайків. Зараз під записом трансляції 34 тисячі дизлайків проти 43 тисяч лайків.

Відповідь від представників компанії не змусила себе довго чекати. Голова маркетингового відділу Microsoft на ім’я Аарон Грінберг признав помилки, які було допущено на трансляції Inside Xbox у записі у своєму твіттері.

Якби ми нічого не сказали і просто показали травневий Inside Xbox, як ми це зробили минулого місяця, думаю, реакція була б іншою. Схоже, що ми завищили очікування, і це наша помилка. Ми цінуємо всі відгуки і можемо запевнити, що приймемо їх до нашої уваги.

Аарон Грінберг

Також за відсутність повноцінного ігроладу вибачився і креативний директор Assassin’s Creed: Valhalla.

Привіт усім ❤

Сьогодні ви заслужено чекали на більше. Попереду нас чекає довга маркетингова кампанія, і ви побачите детальні демонстрації ґеймплею, а також почуєте більше подробиць про гру. Дякую за вашу пристрасть. Будьте терплячими і добрими. Це того варте!

Ашраф Ізмаїл

Рекомендуємо вам переглянути нашу добірку усіх трейлерів, які було показано на вчорашньому Inside Xbox, там було чимало цікавих анонсів.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

У Minecraft з’явилася Marketplace Pass — платна підписка для DLC

minecraft

Prince of Persia: The Lost Crown отримає сюжетне DLC, «Перманентну смерть», «Бос-раш» та інше

Prince of Persia: The Lost Crown

Toys for Bob відокремлюється від Activision Blizzard і хоче стати партнером Microsoft

Crash Bandicoot 4: It's About Time

Ілон Маск подав до суду на OpenAI, бо компанія «хоче заробляти гроші»

Ілон Маск

Skull and Bones майже сягнув мільйона гравців

Skull and Bones. Крізь біль та насолоду (Перші враження)

У Skull and Bones стартував перший сезон

skull and bones

Supermassive Games планує звільнити 90 працівників

supermassivegames

«Може існувати вічно» — Керівник розробки Rainbow Six Siege не бачить сенсу в створенні нової частини гри

rainbow six siege

Популярне

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: