«Може існувати вічно» — Керівник розробки Rainbow Six Siege не бачить сенсу в створенні нової частини гри
Під час кіберспортивного турніру Siege Invitational 2024 творчий керівник Rainbow Six Siege Олександр Карпазіс висловився про розвиток гри, сказавши, що її можуть підтримувати вічно.
Ідея про зміну рушія чи чогось іншого просто не відповідає потребам справжнього змагального шутера, як Siege. Я не буду називати конкретні ігри, але ви точно знаєте сиквели, які втратили свою ідентичність у порівнянні з оригіналом.
Творчий керівник гри, ймовірно, посилається на Overwatch 2. Оригінал був одним з найпопулярніших геройських шутерів, тоді як сиквел гравці зустріли дуже негативно, що підтверджує 16% користувацького рейтинга у Steam. Невдалий старт видався і у продовження Counter-Strike.
Пан Карпазіс додав, що створювати сиквели багатокористувацьких ігор дуже дорого й безглуздо, часто це не приносить користі. Саме тому продовження Siege не планується, лише стабільна підтримка вже популярної гри. Керівник впевнений, що з тими людьми й інструментами, які вони мають сьогодні, шутер може розвиватися вічно.
У 2025 Rainbow Six Siege виповниться цілих 10 років з моменту випуску.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails
-
Справжнє виживання — Огляд настілки Resident Evil 3: The Board Game
-
Дені Вільнев таки зніме третій фільм «Дюна»