Наративний дизайнер Control працює над ребутом Fable
Анна Макгілл, наративний дизайнер Control, Dishonored: Death of Outsider, Guild Wars 2 та майбутньої Avatar: Frontiers of Pandora, тепер також стане головним наративним дизайнером ребуту Fable від Playground Games.
Раніше Макгілл була головним сценаристом проекту, однак тепер її підвищили до провідного наративного дизайнера. Відтепер Анна повністю контролюватиме роботу над історією гри, квестами, персонажами, тощо.
Про ребут Fable офіційно розповіли у 2020 році. Тоді Microsoft розповіли, що цей перезапуск буде «новим початком» для серії, й що гра буде ексклюзивом ПК та XBOX. З того часу гра нових подробиць гри особливо й не з’явилося.
Нещодавно в мережі почали ходити здогадки, що розробку нової Fable сповільнили через труднощі з ігровим рушієм. Старша продюсерка гри, Емі Лоак, пізніше розповіла у Твіттері, що таке сповільнення це цілком нормальний процес для ААА проектів.
![BMAC Zelda](https://playua.net/wp-content/uploads/2023/04/xzelda-minish-cap-coffee.png.pagespeed.ic.3FtdDgK-3r.png)
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
У Steam зʼявився куратор, що маркує українські ігри, які продаються в Росії
-
Anno 117: Pax Romana може отримати українську локалізацію — усе залежить від нашої підтримки ХDefiant
-
Декстер потоваришує з Баффі і радуватиме безкоштовними серіями на YouTube все літо
-
ГІ*НО: враження від бети Concord
-
Українські PlayStation 5 офіційно належатимуть до європейського регіону