Наскільки популярним є кіберспорт в Україні?
Компанії NielsenIQ і Wargaming поділилися результатами опитування про кіберспорт, яке було проведено в межах першого комплексного дослідження ґеймерів України. Згідно цього звіту, 6 із 10 українських ґеймерів дивляться кіберспортивні змагання час від часу, а кожен 10-й бере участь в професійних турнірах. Основні мотиви для захоплення кіберспорту більшість опитаних назвали драйв і задоволення від самого факту суперництва.
За результатами опитування, тільки 2% українських гравців дивляться трансляції кіберспортивних турнірів ледь не щодня, а 13% – раз на тиждень. При цьому 8% і 7% ґеймерів дивляться турніри раз на 2 тижні й раз на місяць відповідно, а 29% – рідше, ніж раз місяць. 40% українських гравців у відеоігри взагалі не дивляться кіберспортивні змагання.
Що стосується участі в кіберспортивних змаганнях, в аматорських турнірах грають 29% респондентів, а в професійних – 13%. При цьому регулярно (2 або більше разів за пів року) в аматорських турнірах бере участь 7% гравців, а в професійних – тільки 4%. Рідко (1 раз в півроку) – 22% і 9% відповідно.
Не беруть участь в аматорських турнірах, але хочуть почати 25% респондентів, а в професійних – 26%. Зовсім не беруть участі в аматорських змаганнях і не планують – 46% ґеймерів, в професійних – 61%.
Основний мотив захоплення кіберспортом – драйв і задоволення від змагання – його обрали 63% респондентів. Для 54% гравців кіберспорт – це можливість поліпшити свої навички як ґеймера: порівнювати себе з іншими гравцями, консультуватися з тренером тощо. 49% вважають кіберспорт весело проведеним часом, а для 29% це соціальне визнання та змога здобути додаткову репутацію. 19% респондентів, які беруть участь в змаганнях, хочуть стати професійними кіберспортсменами.
«Кіберспорт розвивається швидкими темпами: середній річний приріст аудиторії кіберспортивних змагань становить близько 20% на рік залежно від ринку. Зростання бази вболівальників кіберспорту характерне не лише для таких розвинених країн як Корея, Китай чи США, а й ринків Східної Європи. Дослідження Nielsen Sport у цьому регіоні показують, що серед кіберспортивних вболівальників переважають чоловіки та молода аудиторія (до 30 років), втім є тенденція до зростання частки жінок. Думаю, схожі тенденції ми будемо спостерігати й в Україні, адже серед українських гравців у відеоігри вагома частка – саме жінки. Варто зазначити, що пандемія є одним із факторів, які сприяють росту інтересу до відеогор в цілому та кіберспорту зокрема, тож, на наш погляд, база глядачів спортивних змагань в Україні буде лише зростати», – прокоментувала керівник відділу досліджень споживачів та покупців NielsenIQ Тетяна Шевченко.
А зростання таки дійсно неминуче, бо торік кіберспорт нарешті набув офіційного статусу в нашій країні, українська професійна кіберспортивна асоціація (UPEA) активно проводить змагання серед школярів та студентів, а ще (щоправда, за чутками) другий мейджор сезону з Dota 2 пройде у Києві силами компанії WePlay — тож гравцям і глядачам є де розгулятися.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Nintendo спричинила закриття Ryujinx, останнього емулятора Switch
-
Sony зняла з продажу оригінальну Horizon Zero Dawn
-
Ану посунься, Civilization. Огляд Ara: History Untold
-
Колекція ремастерів усієї грецької саги God of War вийде в 2025 році
-
Sony скасувала майже всі свої ігросервіси, окрім мультиплеєрної Horizon Online