web analytics

Огляд Bloodborne

Автор: Олег Топор

Вважаєте, що Dark Souls II була легкою? Можливо, ви скаржилися на заїжджений ґеймплей, за яким будує свої ігри From Software — повільні й незграбні боси і ніякого сюжету. Bloodborne спершу позиціонувалася саме такою грою, але в іншій обкладинці. Хіба що щит замінили на пістолет, душі — на кров, а середньовіччя — на вікторіанську епоху. У перші ж хвилини гри в Bloodborne вам доведеться забути про те, до чого ви звикли і приготуватися до іншої гри, де панують лиш витримка і страждання.

БІЛЬ І НАСОЛОДА

Головний герой прокидається на столі після переливання крові, мокрий від жахіть. Бородань в інвалідному візку заспокоює:

„Ти поки що нічого не розумієш, але не ламай над цим голову. Просто піди і вбий кілька цих тварюк“.

Bloodborne

Після короткого навчання герой вирушає у небезпечну подорож хворим і страхітливим містом Ярнам. Вбиває все, що бачить і перебігає від ліхтаря до ліхтаря (ліхтарі — це як вогні в Dark Souls).

Герой буде переміщуватися по місту і битися зі збожеволілими жителями Ярнама, а також з чудовиськами різних форм і розмірів. Чим глибше гравець проникає у Ярнам, тим більше він дізнається про темні секрети міста, а також про походження чуми, яка його руйнує.

Колись давно жителі Ярнама почали поклонятися древнім жахливим істотам — Великим. Великі дали жителям чудові ліки, якими славилося місто. Але ці ліки були джерелом чуми, яка охопила все місто.

Bloodborne

Смерть — звичайна справа для ігор серії Souls. Що буде, якщо наступити не так або не зазирнути за ріг? Гра карає і вчить пильнувати, перевіряти кожен куточок і чекати небезпеки з усіх боків. Після кожної поразки вороги відроджуються на своїх місцях і все необхідно починати заново. Смерть — важлива і обов’язкова складова ігроладу.

КОРОТКО ПРО НЕ ГОЛОВНЕ

Серія Souls ніколи не була найкрасивішою RPG (м’яко кажучи). Bloodborne, з цим проблем не має. Це найкрасивіша на цю мить гра від FromSoftware. Навіть після The Order: 1886 витончена вікторіанська архітектура, така ж красива, зачаровує з першого погляду.

ГАРНЮНІ-СКЛАДНЮНІ

Боси ж —типові величезні і невмирущі тварюки. Деякі з них мають кілька стадій і купу різноманітних ударів і прийомів, які пізнаються в бою. З першого разу здолати ці створіння мало кому вдасться, тому перемогу над кожним босом слід відзначати келихом шампанського, особливо якщо бій відбувся сам-на-сам. Кат-сцена з виходом грізного боса — окреме задоволення.

Для тих, кому важко впоратися з противником самостійно, передбачений кооперативний режим. Просто покличте іншого гравця дзвоником. Також можна відгукуватися на заклики допомоги інших гравців.

Нікуди не поділася можливість вторгатися в чужі світи. Відчуття того, що хтось може ввалитися до твоєї гри постійно тримає в страху і готовності. Адже немає ворога, небезпечнішого за людину!

УНІВЕРСАЛЬНА ЗБРОЯ В BLOODBORNE

Кожна зброя ближнього бою може трансформуватися в другу форму, змінивши свій розмір і види атак.

Наприклад, ціпок-батіг у першому режимі — небезпечна колюча зброя для дуже близького контакту, а в другому — довгий батіг, здатний повільно і боляче лупити відразу весь натовп нечисті перед собою.

Зброї в Bloodborne хоч і не багато, зате кожна відчувається зовсім інакше.

Ключовою зміною бойової системи стала вогнепальна зброя, а точніше її необхідність для проведення успішних контратак влучним пострілом у потрібну мить.

Використання мушкета — це аналог відбивання щитом у Dark Souls. Після вдалого пострілу гравець може провести спецатаку, що завдає підвищеної шкоди ворогу і збиває його з ніг.

Якщо в Dark Souls ваша тактика трималася за щит, мені вас шкода. :) абсолютно безглуздий, абсурдний, слабкий шматок лайна. Це більше схоже на великодку до старих ігор From Software.

Кожен бій перетворюється на запеклий герць з перекочуваннями і різкими ударами. Завалити ворога з одного удару не вийде, а от навпаки — іноді виходить дуже добре. Противники також озброєні вогнепалом, але взявши до уваги затримки між пострілами і швидкість кулі, можна легко ухилятися.

СУСПІЛЬНА ГРА

Збереглися старі добрі жести, а також з’явилося кілька нових, відповідних до стилю гри. Тут розробники задіяли акселерометр Dualshok 4 — для швидкого жесту достатньо махнути ґеймпадом.

Замість білої крейди в розпорядженні мисливця є „нотатник“, що дозволяє написати на землі повідомлення для інших гравців: попередження про засідку, секрет або просто жарт, який коштуватиме комусь життя.

Там, де не вистачає повідомлень, напевно знайдеться кілька місць, де гравець зустрів свій кабздець. Дотик до цієї точки покаже останні секунди життя безталанного мисливця.

НЕ ПОСТРАЖДАЄШ — НЕ ЗБАГНЕШ

Bloodborne доводиться постійно порівнювати з Dark Souls, але це не означає, що гра вийшла схожою. Навпаки, вона увібрала найкраще зі серії Souls, змінила бойову механіку від пасивної до активної, помножила все це на чудову графіку і додала справжнього хардкору.

Ігри From Software навіюють відчуття неперервного страху дуже специфічного штибу. Ви боїтеся вмерти і втратити все, що заробили тяжкою працею. Тому ви обережно просуваєтеся вперед.

Bloodborne

Bloodborne безумовно сподобається всім фанатам Dark Souls і любителям труднощів, не знайомих зі серією. Що стосується профі, які дослідили Dark Souls вздовж і впоперек, то в Bloodborne вони, нехай і не відразу, але впрутся в стелю своєї майстерності, яку доведеться піднімати до захмарного рівня. Можна з упевненістю сказати, що ексклюзив для PS4 вдався на славу і більш ніж виправдовує свою ціну — 950грн.

P. S. Дочекайтеся знижок у PSN. )

95

Чудово!

Вдалося

  • фанатієте від серії Souls
  • любите, коли з вас знущаються
  • волочитеся від усього похмурого і таємничого

Не вдалося

  • не встигли придбати PS4

Жанри

Компанії

Платформи

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Настільний мінімалізм — Огляд настілки «Білий Замок»

Автор: Малютенко Михайло

Білий Замок

Іграшкова копія пам’ятного оригіналу. Огляд LEGO Horizon Adventures

65

Автор: PlayUA

lego horizon adventures 01

Тут недодали, там перегнули — Огляд Call of Duty: Black Ops 6

74

Автор: Владислав Папідоха

Call of Duty: Black Ops 6

Ергономічна еволюція чи повернення до витоків? — Огляд трекболу Logitech MX Ergo S

Автор: Володимир Бортюк

5 fix

Інтерактивна енциклопедія — Огляд настілки «Слідами Дарвіна»

Автор: Малютенко Михайло

Слідами Дарвіна

Найкращий час для вриву. Огляд World of Warcraft: The War Within

93

Автор: Віталій Тарнавський

world of warcraft screenshot 2024.08.25 13.08.59.11

Не купуй новий монітор поки не подивишся це відео — Огляд монітора Prologix GM2424HD

Автор: Володимир Бортюк

prologix gm2424hd ty 01

Пекло, у яке хочеш повертатися. Огляд KILL KNIGHT

83

Автор: Барлет Ярослав

kill kight