web analytics

Огляд Cities: Skylines — After Dark

Автор: Семен Брилінський

Cities: Skylines залишається однією з найдивовижніших ігор цього року, витіснивши останнього мастодонта на ниві містобудівних симуляторів — SimCity. Ще б пак, великі території для будівництва, приємна стилістика, логічна ігрова механіка, офіційна підтримка модифікацій та відсутність онлайн-махінацій захисту DRM зробили гру фінської студії Colossal Order по-справжньому затишним і цікавим місцем для прихильників жанру і просто творчих людей.

Але, як і належить іграм Paradox Interactive, реліз став лиш відправною точкою для довготермінового розвитку гри. Перше велике доповнення для гри After Dark заслужило окремої уваги, бо додало повноцінну зміну дня і ночі та багато іншого.

Screenshot_3
Нові унікальні будівлі зроблять ваше місто ще привабливішим.

Слід зазначити, що зміну дня і ночі можна було ввести значно раніше, завантаживши один з модів. Але, на відміну від фанатської роботи, розширення «Після смерку» змінює гру не лише косметично, а й ігроладно.

Коли сонце зникає за обрієм, людей на вулицях стає значно менше. Уздовж доріг спалахують ліхтарі, а у вікнах будинків одне за одним з’являється світло. Трафік доріг значно зменшується, оскільки більшість службових та звичайних автівок вже десь припарковані і чекають наступного дня.

Злодії ж навпаки розбурхуються, тому вночі важливо підняти бюджет поліції, аби правоохоронці не лінувались виходити зі своїх теплих відділків на повні злочинців вулиці нічного міста.

Screenshot_5
Нічне життя у самому розпалі.

Збільшення бюджету міських служб у нічний час — справді вдала вигадка. Чому б вам, наприклад, не навести лад, згідно з яким сміттєвози будуть активнішими вночі, зменшуючи тим самим навантаженість доріг удень.

Молодь і туристи, як відомо, частенько розважаються вночі, тому було б розумно також виділити додаткові кошти на транспортну систему. В нагоді стане ще одне нововведення — таксі. Як меру, вам ніхто не заборонить регулювати і цю галузь автоперевезень, встановлюючи бюджет на кожен район міста та розподіляючи його між денним і нічним часом. Намацавши правильну поведінку у цій царині, ви заощадите не одну тисячу доларів для скарбниці свого міста.

Разом з доповненням з’явилась можливість створювати комерційні райони за спеціалізацією. Робиться це так само, як і з виробничою сферою: ви малюєте район та призначаєте йому тип. Магазини, розважальні центри, пляжі — ви вільні самі обирати, де їх розміщувати.

Screenshot_4
Це вам, звісно, не Ventura Beach, але починати з чогось треба!

Деякі розважальні центри, такі як нічні клуби, тренажерні зали, боулінг тощо, особливо активні в нічну пору дня. Хоча на цьому теж можна непогано нажитись, є й погані наслідки, що виявляються у шумовому забруднені, яке в свою чергу викликає незадоволення у місцевих мешканців. На щастя, цю проблему теж можна вирішити, видавши вказівку, яка закриває такі будівлі у нічний час.

Попри значну кількість нових можливостей, Cities: Skylines — After Dark легке в опануванні та інтуїтивно зрозуміле розширення. Навіть якщо вам не хочеться розбиратись у цих взаємопов’язаних економічних законах, можете просто забити на це і насолоджуватися прекрасними нічними краєвидами і музикою. На щастя, отримувати візуальне задоволення тут є від чого.

Screenshot_6
Міжнародний аеропорт допоможе прийняти більше багатих туристів.

Тим не менш, усунути всі дрібні недоліки доповненню не вдалося. Завантаженість доріг досі може виникати навіть попри добре продуману транспортну схему, а такі нудні елементи, як знесення покинутих будівель, нікуди не зникли.

Попри ці несуттєві недоліки, доповнення After Dark суттєво збільшує ігрові можливості та приносить новий погляд на керування вашим містом. Сподіваюсь, у майбутньому невеличка команда розробників реалізує інші цікаві ідея, як от зміна пір року, нові спеціалізації і багато іншого. Але навіть зараз Cities: Skylines дарує відчуття справжньої містобудівної свободи та здатна перетворити десяток годин вашого життя на естетичне та інтелектуальне задоволення.

90

Чудово!

Вдалося

  • Вподобали Cities: Skylines;
  • Любите спостерігати за сходом сонця;
  • Не вичерпали свій творчий потенціал;
  • Готові з головою зануритись в ігровий процес.

Не вдалося

  • Не вподобали Cities: Skylines;
  • Не здатні творити;
  • Хочете, щоб в іграх вас водили за ручку.
TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Виправдовує всі очікування. Огляд S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

87

Автор: Владислав Папідоха

S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

Настільний мінімалізм — Огляд настілки «Білий Замок»

Автор: Малютенко Михайло

Білий Замок

Іграшкова копія пам’ятного оригіналу. Огляд LEGO Horizon Adventures

65

Автор: PlayUA

lego horizon adventures 01

Тут недодали, там перегнули — Огляд Call of Duty: Black Ops 6

74

Автор: Владислав Папідоха

Call of Duty: Black Ops 6

Ергономічна еволюція чи повернення до витоків? — Огляд трекболу Logitech MX Ergo S

Автор: Володимир Бортюк

5 fix

Інтерактивна енциклопедія — Огляд настілки «Слідами Дарвіна»

Автор: Малютенко Михайло

Слідами Дарвіна

Найкращий час для вриву. Огляд World of Warcraft: The War Within

93

Автор: Віталій Тарнавський

world of warcraft screenshot 2024.08.25 13.08.59.11

Не купуй новий монітор поки не подивишся це відео — Огляд монітора Prologix GM2424HD

Автор: Володимир Бортюк

prologix gm2424hd ty 01