Після виходу оригінальної The Crew, про гру говорили як про цікавий експеримент із хорошим потенціалом, тому не дивно, що від Ivory Tower і Ubisoft хотілося й очікувалося ідеального сиквелу, як це було з Assassin’s Creed II і Watch Dogs 2… але чомусь у них не вийшло. Втім, The Crew 2 не варта всього хейту, який олився на неї ще з бета-тесту, бо гра то вийшла в багато чому кращою за оригінал, але це не всі помітили.
ДОГОДИТИ ВСІМ
Несподівано, але відсутність класичної сюжетної кампанії у The Crew 2 для багатьох стало болючою темою, наче без історії грати в гонки неможливо, хоча до цього були Forza Horizon, Test Drive Unlimited та деякі частини NFS і там як проблему ніхто цього не подавав. Причому це виглядає особливо дико у контексті того, що на момент релізу сюжетку The Crew лаяв ледь не кожен другий, мовляв, “нащо воно треба?”, а тут бац! — і починається геть протилежне. Воістину, всім не догодиш.
Насправді нова структура гри вийшла доброю. Розробники викинули непотрібні заїзди й недоречні випробування, прибрали лінійність, а сам світ став логічніший, з огляду на мультиплеєрний напрям гри.
Замість лінійного сюжету The Crew 2 має 4 напрями, кожен зі своїм штабом десь у США: вуличні змагання, офіційні змагання, перегони по бездоріжжю та трюкачі. А якщо перейти на більш звичні для шанувальників гонкових ігор терміни, то вас чекають street racing, drift, drag, hypercars, raid rally, rallycross, motocross, powerboat racing, аналоги Aero GP, GT3, Formula 1 та ще три види фрістайлу. Вражаючий список, чи не так?
При цьому, зважаючи на чинну ґейм-дизайнерську політику Ubisoft, The Crew 2 дозволяє вам проходити кар’єру в довільному порядку. Можна змагатися лише в одному напрямі, а можна змінювати їх щогонки. До всього, гонкові гілки навіть не обов’язково проходити повністю. Мінімальна мета гри — перемогти лідерів кожної гілки (за це даватимуть унікальну техніку). А якщо вам не цікаві човни та літаки, то не переймайтеся: усе проходити не доведеться, оскільки в лідерів зривають нерви дещо швидше.
Важлива втрата, яку отримала The Crew 2 через відсутність звичайної сюжетної кампанії — подорож по США. Історія в оригіналі нас проводила через усі штати Америки, гравець плавно переходив від однієї локації до іншої, а в продовженні нам навіть мапу не потрібно досліджувати — вона відкрита одразу.
Щодо дослідження, це не єдине спрощення. На будь-який заїзд можна телепортуватися з карти або з окремого меню, де все гарно посортовано. Шукати автодиллерів теж не потрібно: весь транспорт є в штабах із самого початку, а якщо не хочеться по них лазити, можна просто увійти в каталог із меню паузи. У The Crew 2 навіть першим можна не приїжджати — достатньо попасти в топ-3, щоби зарахувало перемогу. Але чи погано це? Швидше ні, оскільки гра побудована так, щоби гравець сам обирав, чим хоче займатися й де досягати успіху, а тому економиться багато часу.
ГАЗ, ГАЛЬМО… А БІЛЬШОГО Й НЕ ТРЕБА!
Зважаючи на кількість дисциплін, за якою кількістю погналась Ivory Tower, з’являється логічне питання: наскільки добре втілений характер заїздів у трасах і фізиці? Відповідь: з доволі перемінним успіхом.
Траси майже всі прекрасні й у рази цікавіші, ніж у оригінальній The Crew. Вони або відповідають стилю або є просто фановими — значну роль у цьому зіграла велика кількість трамплінів, які здебільшого розставлені в доречних місцях, щоби і стрибок був видовищним, і і краєвид непоганий відкрився. Єдиним винятком є вуличні треки для дрифту, оскільки вони не дуже закручені й мають надто багато дрібних об’єктів типу смітників, ліхтарів та лавок, доторкнувшись до яких збивається лічильник.
З фізикою вийшло не все так добре. Для прикладу, дрифт та офіційні змагання проблем не мають. Керуються автівки приємно, особливо порадували боліди, з ґуми яких іде димок, якщо погано увійти в поворот. А от у rallycross, попри хороше керування, легкі заноси, які не є чимось дивним у цій дисципліні, надто сильно гальмують авто. Схожа ситуація і з Monster Truck — вони наче створені, щоби переїжджати звичайні машини, але роблять це погано й неоковирно, хоча у всьому іншому з ними все гаразд.
Що стосується інших видів транспорту, то приємно здивували мотоцикли. У них неймовірно приємна перспектива від першої особи, вони краще проходять повороти і їх не кидає в різні сторони, як це було в доповненні Wild Run.
У випадку з літаками, на жаль, розробникам не вийшло знайти баланс між вимогливістю і простотою, тому все дуже аркадно. Можна без проблем літати з перевернутим літаком і близько до землі, віртуальна гравітація майже не діє.
Водно-моторному транспорту постаралися надати своїх родзинок. Човни потрібно балансувати для більшої швидкості, вони створюють хвилі, які заважають суперникам позаду — вийшло, чесно кажучи, навіть краще ніж у GTA V, але це не міняє того, що човни й літаки відчуваються все ж придатком задля кількості, а не повноцінними частинами гри, які отримали стільки ж уваги, як авто. Втім, цю гру купують передусім через наземний транспорт, тому подібне можна зрозуміти.
Повертаючись до фізики, якщо щось варто закидувати камінцями, то це зіткнення, чи то пак їх демонстрацію. Від AAA-гри 2018-го року чекаєш що-небудь, але точно не чорний екран у солодку мить жмакання авто. У випадку з літаками так просто без коментарів — самі погляньте.
(БЕЗ)ПЛАТНІ ПРИЄМНОЩІ
The Crew 2 не обійшло циферкування, але, хвала Ivory Tower, вони реалізували правильно, на відміну від Need for Speed Payback. Для проходження гри ґрайндити не потрібно, оскільки рівень транспорту завжди тримають в розумних межах. Звісно, якщо пізніше ви не захочете ще раз пройти всі заїзди на високій складності. Там боти становлять добрячу конкуренцію й мають високорівневий транспорт, тому в цьому випадку прийдеться перепроїжджати заїзди, однак після перемоги завжди дають кращі деталі і якщо пізніше захочеться поміняти свій засіб пересування, то прокачувати його ще раз не прийдеться, можна зняти деталі з попереднього авто. Погодьтеся, це в рази краще, якщо порівнювати з Payback.
До речі, деталі неможливо придбати за реальні гроші. Вони випадають після гонки, зі скриньок, які розкидані по всій мапі гри і щодесять рівнів. Вливання реальних грошей працює лише для купівлі транспорту, але заробленої внутрішньоігрової валюти зазвичай достатньо. Навіть у порівнянні з оригінальною The Crew, заробіток йде швидше, а коштує все менше.
Візуальний тюнінг у грі присутній, його достатньо, але лише для авто з вуличних заїздів — в інших напрямках усе скромніше. Кількість транспорту в грі доволі велика, аж 58 марок, але якщо розкидати все по гілках і врахувати, що багато авто мають різні комплектації, то список уже не такий вражаючий. Найбільше не пощастило формульним болідам, їх усього 2: один вигаданий, а інший — Red Bull 2017-го року.
СВІТЛЕ МАЙБУТНЄ
І знову Америка… Насправді мапу добре покращили, особливо заміські регіони, але не цього чекаєш від гри з цифрою 2. Це більше схоже на глобальне оновлення, а не на продовження. Проблема ще в тім, що задачі, які мотивують до дослідження такої великої території, всього дві: фотоквести і вже згаданий пошук скринь. Фото-завдання справді цікаві: “зроби фото койота”, “зроби знімок стрибка під місячним сяйвом” тощо — і це супроводжується дійсно багатофункціональним фоторедактором. Скрині прийшли на зміну пошуку раритетних авто, що якби вже не так цікаво. А лендмарки, де вам давали два речення відомомстей про ту чи іншу місцину, просто прибрали.
Тут я мав би написати щось про кооператив The Crew 2, але проходив гру сам. Втім, кооп усі хвалять, тому схоже все з цим добре. З PvP ситуація дещо інша — на час написання релізу його ще немає, але обіцяють додати восени.
У порівнянні з фінальною першою частиною в грі не можна грати за поліцейського, та й копів у світі The Crew 2 немає. Також відсутні тижневі фестивалі, які були в доповненні Wild Run. Навіть прибрали дрібничку з пробігом авто, хоча вона була дуже приємна. Щоправда, розробники вже повідомили, що гру будуть довго підтримувати і всі DLC будуть безкоштовними, тому, ймовірно, усе згадане повернеться. Однак це не змінює того, що друга частина виглядає менш наповненою, ніж оригінал.
Після бети багато нарікань було ще на графіку, і якщо зблизька роздивлятися текстури, то так, вони дійсно гірші, але це все. Насправді під час їзди це не сильно помічаєш і в сумі з освітленням та пост-ефектами гра видає в рази кращу картинку, ніж оригінальна The Crew. Якщо враховувати масштабність мапи, яка працює без підвантажень, то претензій просто немає. Хоча ні, одна є: де дзеркала? Надворі якби 2018 уже.
Ще The Crew 2 звучить в рази краще за оригінал. Можливо, не весь транспорт має унікальні звуки, але їх точно стало більше і якість виконання є ліпшою. Щодо радіо, це вже справа смаку, однак обрати буде з чого, й радує, що залишили класичну музику.
Загалом, мені грати у The Crew 2 було приємно, комфортно й весело. Кількість дисциплін дійсно тішить, особливо rallycross, motocross і місцева Formula 1 разом з GT3. Втім, по якості виконання The Crew 2 все одно відстає від Forza Horizon 3 і єдиними перевагами залишаються кооператив, мотогонки, масштабність світу та ціна (лише на ПК). The Crew 2 — це не довершена гра (про що самі розробники неодноразово казали), а платформа, яку в майбутньому будуть доповнювати. Тому, чи варто купувати гру вже зараз, залежить від того, наскільки ви довіряєте Ubisoft; а іншим любителям автогонок варто дочекатися знижок або хоча би PvP.
Вдалося
- Структура гри
- Реалізація більшості змагань
- Траси
- Керування мотоциклами
Не вдалося
- Заповнити світ
- Випустити повноцінну гру в реліз
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!