web analytics

Огляд The Flame in The Flood

Автор: Олекса Мельник @CHOBUDA

Дочасний доступ і виживастики… Як багато розчарування у цьому поєднанні! Скільки довірливих поціновувачів майстрування, збиральництва і блукання хижими місцинами змарнували грошики на недороблені іграшки у Steam Early Access. Але The Flame in The Flood від інді-студії The Molasses Flood не така. Вона не лише була дороблена, як і обіцялося, а й отримала купу поліпшень і нововведень.

Перед нами сплав річкою задля виживання. Сюжетний режим у іграшки начебто є, але насправді — це режим грання, за якого у гравця просто з’являється надзавдання — врятуватися, знайти вихід із ситуації, що склалася або хоча б натрапити на інших людей і не почуватися самотньо. Ніякої передісторії і відповідей на питання „що тут в дідька сталося?“ не чекайте. Гра геть не про це.

fitf1-noscale
Річка — дуже небезпечне місце. Особливо, якщо захочеться подолати більшу відстань на бистрині.

Це чисте виживання заради виживання. Як і належить хорошій грі, The Flame in The Flood приносить задоволення ігроладом, а потім посилює враження розкішним кантрі-саундтреком і мультиплікаційною графікою.

Наше завдання — плисти за течією і шукати собі прихистку, з надією натрапити на якісь харчі чи деталі для плоту або матеріал для теплішого одягу. Плавання — не легка справа, адже можна розбитися об каміння чи сміття на воді, доводиться добряче ввихатися, щоби дотягти до нової стоянки.

Кожна зупинка — несподіванка. Від початку гри не знаєш, де тебе чекає хижак, а де натрапиш на цілий склад усього потрібного. Щоправда простежується закономірність — чим далі вниз, тим менше безпечних місцин і ресурсів.

the-flame-in-the-flood_006
Зустріч із персонажами, хоч і не розвиває сюжету, проте приносить впевненість у безпеці місцини та дозволяє трохи розслабитися.

Найбільше The Flame in The Flood схожа на Don’t Starve і смерть від голоду тут теж доволі часто трапляється. Проте, на відміну від «Не голодуй», у «Полум’ї в потоці» усе не так трагічно. Передусім тут не можна нагромадити цілу інфраструктуру із кількох будівель, а тоді втратити все в одну мить, бо забув підкинути дровеняк у багаття.

Змайструвати можна чимало, але жоден із предметів спорядження чи готових страв не потребують надзусиль. Лише трішки пильності у пошуку необхідних ресурсів, а потім клац — і готова пастка для кролів чи кульбабовий узвар.

І якщо вас таки закатрупила якась біда (голод, холод, отруєння, переохолодження, крововилив, втопилися, роздер вовк/ведмідь/вепр) і ви втратили все накопичене — це не викликає розпачу і гніву, бо можна почати із автоматичної точки збереження, коли ситуація була ще під контролем.

The Flame in The Flood — гра не лише про виживання, а й про відчуття величі і краси природи. Знаєте, зачаровує ця кінґівська американщина, приправлена постапокаліпсисом без вірусів, зомбі, прибульців тощо.

maxresdefault
Навіть покинутий цвинтар може стати омріяним раєм, якщо тобі тепло, а поруч немає хижаків.

Герой прибуває до якогось табору під вечір. Лунає грім і валить дощ. І хоч я сидів у теплі та затишку, все ж відчував, як ця вода з неба затікає за комір, плескає у черевиках та сліпить. Але ось вона — хатинка в лісі. Заночував і становище різко змінилося. Настав ранок, кольори потеплішали і мені теж зробилося тепло. А зустрічати світанки і присмерки на річці — це окремий кайф особливо під музику Чака Раґана, композитора і виконавця саундтреку гри. От лише заради таких миттєвостей варто терпіти усі поневіряння The Flame in The Flood.

Спершу може здатися, що The Flame in The Flood ворожа до гравця, але це не так. Хоч тут багато на що впливає чистісінький рандом, але у гри є свій ритм, який треба навчитися відчувати. З плином часу і з якоїсь енної спроби я таки навчився робити запаси їжі, води і будматеріалів. Розвинув пліт до саморобного катера, де і поспати можна, і води чистої набрати, і зігрітися, і наскладати купу всього. Зустрічі з хижаками не викликали більше паніки, адже є і пастки, і лук зі стрілами. І взагалі можна вовка на ведмедя навести, і доки хижаки розбиратимуться у кого більші… пазурі, можна спокійно обчистити ящики і навіть поспати біля багаття.

The Flame in The Flood — це невибагливий виживастик, що вміє розважити легким відчуттям небезпеки та красою краєвидів. Не кидає відчутних викликів гравцеві, але не підійде для зовсім бездумного грання. Варта придбання, якщо ви цікавилися жанром survival, але боялися спробувати через складність. Не викликає розпачу після загибелі героя і нагороджує за господарський підхід.

80

Відмінно

Вдалося

  • любите мандри, але лінуєтеся ходити ногами;
  • хотіли би познайомитися із жанром survival.

Не вдалося

  • цінуєте у виживастиках виклик і постійну небезпеку;
  • хотіли хоч якогось сюжету.

Жанри

Компанії

Платформи

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Виправдовує всі очікування. Огляд S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

87

Автор: Владислав Папідоха

S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

Настільний мінімалізм — Огляд настілки «Білий Замок»

Автор: Малютенко Михайло

Білий Замок

Іграшкова копія пам’ятного оригіналу. Огляд LEGO Horizon Adventures

65

Автор: PlayUA

lego horizon adventures 01

Тут недодали, там перегнули — Огляд Call of Duty: Black Ops 6

74

Автор: Владислав Папідоха

Call of Duty: Black Ops 6

Ергономічна еволюція чи повернення до витоків? — Огляд трекболу Logitech MX Ergo S

Автор: Володимир Бортюк

5 fix

Інтерактивна енциклопедія — Огляд настілки «Слідами Дарвіна»

Автор: Малютенко Михайло

Слідами Дарвіна

Найкращий час для вриву. Огляд World of Warcraft: The War Within

93

Автор: Віталій Тарнавський

world of warcraft screenshot 2024.08.25 13.08.59.11

Не купуй новий монітор поки не подивишся це відео — Огляд монітора Prologix GM2424HD

Автор: Володимир Бортюк

prologix gm2424hd ty 01