«Передусім веселий ігролад» — перші подробиці FBC: Firebreak від Remedy
Після нещодавнього анонсу FBC: Firebreak, першої мультиплеєрної гри від Remedy, представники студії поділилися першими подробицями стосовно неї та заспокоїли гравців, які подумали, що знову розробляється мультиплеєрний ігросервіс, а не просто весела кооперативна PvE гра.
Всі події FBC: Firebreak відбуваються через кілька років після завершення Control, але для розуміння усього, що відбувається, вам не потрібно знати її сюжет. З самого початку розробки команда обрала вид камери від першої особи, бо так банально цікавіше розглядати вже знайомі, але видозмінені під інший тип ігроладу, локації.
Перед початком ігрової сесії ви обиратимете амуніцію для свого члена підрозділу Firebreak. Можна екіпірувати відповідну до своїх сопартійців для найкращої ефективності або одягнути зовсім щось випадкове, все залежить від вас. Ґеймплей описують, як простий та швидкий в розумінні й водночас відмінний від інших PvE шутерів. Гравцям потрібно швидко реагувати та усувати нові загрози, які задизайнені під сумістну роботу, та постійно підшлаштовуватися під нові умови. Простота в розумінні не означає, що ви не зможете витратити багато часу на відточування власної майстерності та інші речі, але заходити в гру щодня та боятися пропустити якийсь контент точно не варто.
Розробляючи FBC: Firebreak студія орієнтувалася на ідеї, які просто весело звучать, їх реалізовували, тестували та залишали, якщо вони були такими ж веселими й під час гри, а не лише на словах. Передусім команда ставить за мету створити унікальний та веселий ігровий досвід для компанії друзів, які вирішать провести час разом. Також розробники не називають своє творіння ігросервісом, але підтверджують, що планують постійно підтримувати гру новим контентом після релізу й працювати зі спільнотою.
Реліз FBC: Firebreak відбудеться у 2025 році на PlayStation 5, Xbox Series X|S, ПК (Steam, Epic Games Store), а також підписках Game Pass і PS+ Extra/Premium. Обіцяють знижений цінник, підтримку кросплею та гарну оптимізацію, щоб навіть Steam Deck чудово відтворював гру.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)