Перезапуск God of War обростає новими подробицями

Останні два дні були достатньо плідними для Sony Interactive Entertainment та SIE Santa Monica Studios, а все тому, що вони поділились з ґеймерською спільнотою низкою цікавезних відео стосовно майбутньої новинки.

Два трейлери вражають своїм художнім оформленням, знайомлячи гравців ближче з Вогняним тролем, якого так полюбили фанати ще з першого трейлера God of War у 2016 році, та Драугром — таким собі зомбі скандинавської міфології, що мешкає в місцях поховань та володіє надлюдськими силами. На жаль, нічого окрім вигляду майбутніх противників трейлери не показують, однак цього не можна сказати про третє відео.

Саме в останньому представленому відеоролику розказана основна маса ідей та прагнень розробників. Відео зроблене у вигляді подкасту за участю головного художника персонажів Рафаеля  Ґрасетті та головного аніматора Бруно Веласкеса. У відео вони розказують про те, як особливості норвезького сетингу давали їм натхнення для створення різноманітних істот, таких як: тролі, огри, драугри та навіть дракони.

За їх словами особлива увага команди приділялась тому, щоб зробити противників якомога живими істотами, а не рядовими бовдурами, що вискакують із землі то тут, то там.

Згідно з ідеями творців уявлення про кожну істоту вони черпали безпосередньо з першоджерел (скандинавських міфів), але не уникали можливості додавати їм певної перчинки, що властива іграм серії God of War. Також для кожної істоти створили власну історію, щоб підкреслити їх відмінність від інших інтерпретацій. Персонажів не обділили унікальними рисами і в дизайні, зокрема враховували такі нюанси як те, що жителі засніжених рівнин злегка покриті снігом, а ті, що проживають на болотах, всі в багні з голови до п’ят.

Також завдяки відео ми отримали цікаву бесіду на тему дизайну персонажів та еволюції команди від фази концепту до закінченого продукту. Автори згадують цікавий момент: у зв’язку з відсутністю відео вставок в грі їм доводилось опрацьовувати моделі якомога детальніше, щоб вони виглядали однаково чудово зблизька, здалеку та під будь-яким кутом. Крутою особливістю можна вважати той факт, що 80% анімації було отримано з допомогою технології Motion Capture, і тільки 20% — Keyframe. У минулих іграх серії це співвідношення було 10% та 90% відповідно.

Вихід God of War запланований на початок 2018 року, ексклюзивно для PS4.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Ghost of Tsushima принесе на ПК частинку екосистеми PlayStation

Ghost of Tsushima: Director’s Cut

Nintendo пропустить Gamescom цього року

nintendo

У 2023 році ґеймери провели 60% часу в іграх, яким понад 6 років

fortnite

У Helldivers 2 несподівано з’явилися бойові машини зі «Зоряних війн»

helldivers at

Шпигун PlayStation проник у Xbox – фанати шоковані

xbox series x and s

Джим Раян вважає, що PS5 може стати найуспішнішою консоллю Sony

p.ua.Джим Раян

«Більше схожа на souls-like, ніж на слешер». Вийшли перші превʼю Stellar Blade

stellar blade

Стрім Rise of the Ronin

Rise of the Ronin