Підсумки eSPORTconf Ukraine 2019

13 червня в Києві відбулася eSPORTconf Ukraine 2019, присвячена питанням заробітку в кіберспорті. Захід, організатором якого стала міжнародна компанія Smile-Expo, відвідало 300 гостей. На сцені прозвучали експертні доповіді 20 спікерів, серед яких були провідні маркетологи, фахівці з реклами, організатори турнірів і президенти кіберспортивних федерацій.

Як зрозуміти аудиторію і створити успішний продукт

Про те, що таке індустрія кіберспорту, розповів керівник кіберспортивного напряму Parimatch Степан Шульга, який своїм виступом відкривав конференцію.

Принципових відмінностей між спортом і кіберспортом у плані аудиторії немає: просто одні дивляться на футбольне поле, а інші дивляться League of Legends, але вони точно так само переживають, у них такі ж емоції, вони так само куплять мерч і так само проконтактують із рекламними проявами.

Подробицями того, на що звертати увагу під час проєктування продуктів для кіберспортивної аудиторії, поділився керівник турнірної платформи WePlay! Олексій Ногін. Спікер зазначив, що «99% ідей фейляться й потрібно бути готовим до цього, оскільки кіберспортивна галузь – не виняток». Також він підкреслив, що під час створення продукту важливо вміти сформулювати максимально коротку та лаконічну UVP (унікальну торгову пропозицію).

Засновник стартапу runtime.gg і організатор перших турнірів EPICENTER, Олександр Заволока, у своїй доповіді акцентував, що успішний продукт у кіберспорті повинен вирішувати реальну, а не надуману проблему галузі.

Спікер Іван Данишевський (ESM.one) розповів про те, що робити брендам в українському кіберспорті, зокрема про спільні проєкти з компанією «Київстар» (Cyber Star Academy і Cyber Stars League). Геннадій Веселков (gameinside.ua) виступив із доповіддю про інтеграцію в кіберспортивні турніри, а Андрій Чередниченко з DreamTeam пояснив, як влаштований маркетинг платформи з понад 1 мільйоном користувачів.

Практичні кейси в кіберспорті

Другий тематичний потік був повністю присвячений реальним прикладам роботи з кіберспортивною аудиторією, стрімерами, лідерами думок і брендами. Так, своїми кейсами співпраці з Parimatch поділилися представники міжнародного маркетингового агентства Digital Choo (DC) – Олег Профатило й Олександр Череватий. Вони розповіли про роботу з блогерами, стрімерами, окремими студіями і про реалізацію спецпроекту «Стримхата».

Директор із маркетингу «Київстар» Павло Даніман розповів, як компанія почала роботу з esports-аудиторією у 2017 році, а потім випустила спеціальний тарифний план для геймерів (у співпраці з Wargaming).

Також зі своїми кейсами виступили Дмитро Макаров і Ілля Росол (Zlodei Adversing), Андрій Яценко (sidequest.gg), Вадим Воробйов (Maincast), Антон Богушев (WePlay!), Євген Ніколаєв (Windigo Gaming), Артур Єрмолаєв (Федерація кіберспорту України) і Микола Андрущенко («Ланет CLICK»).

Панельна дискусія з зірками FIFA

У межах конференції відбулася панельна дискусія «Реклама в кіберспорті: інсайди, про які варто знати», у якій узяв участь президент Федерації кіберфутболу України Арсеній Салай, а також зірки українського кіберфутболу Віталій «labotryas» Муха й Максим «GG_Fear» Бобер.

Зокрема, вони обговорили, навіщо футбольним клубам і брендам заходити в кіберфутбол.

Це нова аудиторія, більшість із якої – молоде покоління. Загалом футбол – це поки телевізійна історія, тому за підтримки esports-напряму розширюється охоплення.

Віталій «labotryas» Муха

Демозона заходу

На eSPORTconf Ukraine 2019 також працювала демозона, де свої стенди представили кілька компаній, зокрема інноваційна турнірна платформа FragEm.gg і рекламне агентство Zlodei. Гості конференції могли поспілкуватися з представниками компаній і дізнатися про всі особливості їхньої роботи.

Такі підсумки у eSPORTconf Ukraine 2019. Наступним заходом компанії Smile Expo стане Kyiv iGaming Affiliate Conference, який присвячений партнерському маркетингу в iGaming-ніші. Івент для афіліат-менеджерів, вебмайстрів, SEO-фахівців та арбітражників відбудеться в столиці України 26 вересня.

Читайте також

Професійну кіберспортсменку з Street Fighter відсторонили від турнірів через звинувачення в домаганнях

Gllty

Компанія Acer стала офіційним технічинм партнером турнірів Tom Clancy’s Rainbow Six Pro League

Acer Predator Logo

SkiLL_UA візьме під своє крило студентський кіберспорт в Україні

Cybersport

eSPORTconf Ukraine 2019: актуально про гроші в кіберспорті

eSPORTconf Ukraine 2019

SKYNET Cyber ​​Zone проведе турнір із Rainbow Six Siege за підтримки UESF

Rainbow Six Siege

WEGAME 5.0: головна подія граючої України святкує перший ювілей

WEGAME 5.0

SkiLL_UA візьме під своє крило студентський кіберспорт в Україні

Counter Strike: Global Offensive

Українська Кіберспортивна Академія «eSports Academy» відкриває набір у Одесі

esport

Популярне