Riders Republic

Поламані нерви та ґеймпад. Враження від Riders Republic

Автор: Володимир Бортюк

Riders Republic могла зробити все щоб стати найкращим симулятором екстремальних видів спорту чи просто веселою аркадою, але на превеликий жаль, не змогла впоратися з усім що на себе взяла.

Відкритий світ після простого, але красивого Steep та насиченого різноманіттям The Crew не вражає, а скоріше стає тягарем. Якщо у випадку з Forza Horizon вам все ще приємно подорожувати між подіями завдяки навігатору та світові що “прихильно” до тебе ставиться і дозволяє їхати на чому хочеш і як хочеш — в Riders Republic у нас 70% мапи це гори, по яких ефективно можна пересуватись лише на джетпаці. Через це “засміченість” мапи стає величезною проблемою навіть при наявності фільтра на окремі види спорту, бо він об’єднує, наприклад, всі велосипеди між собою (а я хочу бачити лише “дорожні” перегони) і показує ці івенти лише на певному рівні зуму. Тобто зменшити мапу, щоб побачити хоча б півсвіту і всі заїзди одночасно — неможливо, так само як і відфільтрувати вже пройдені гонки.

Видів спорту тут і справді нереальна купа: “зимові” лижі та борд, велосипеди DH та “дорожні” в які запхнули і шосейники, і грейвели, трюкові МТБ/ДХ та лижі/сноуборди, вінгсьюти, параплани і джетпаки. Більшість спорядження в грі — від реальних виробників з їх реальними моделями: Burton, Rossignol, Devinci, Kona Bicycle та купа інших брендів стануть вашими постачальниками обладнання та навіть спонсорами. Але, як і було з The Crew 2 — зі збільшенням об’ємів експоненційно збільшується і складність. Щось вийшло добре, а щось — не дуже.

Так, лижі і сноуборд разом із джетпаками переїхали прямо зі Steep і там немає чому ламатись, але от з велосипедами дещо інша ситуація. Факт того, що ігротворці замість “стандартних” BMX нарешті побачили існування дорожніх велосипедів та DH не може не радувати. Шоссери навіть отримали доволі адекватну модель керування, як на аркаду: на слизькому асфальті вас зносить при спробі різко повернути, нетверда і непідготовлена поверхня знижує швидкість і маневровість. А от DH пощастило трохи менше: за “всеїдність” покриттів вони отримали в своє розпорядження траси, деякі з яких зламають ваш геймпад ще на 20% треку.

Відсутність мінікарти на екрані пригнічує і збиває з пантелику: різкі повороти під час івентів можна лише завчити з 2-3 разу і “приготуватись” до них без нескінченних ретраїв просто нереально. Навіть “фанові” заїзди з розряду перегонів кур’єрів піци по базі відпочинку неможливо нормально пройти ні з першого, ні з другого разу, бо відмітки на компасі ніяк не допомагають, а “ворота” чекпоінтів через деякий час стають напівпрозорими, а через їх висоту в 2-2.5м здалеку просто озирнувшись їх теж не помітиш.

Ще одна неприємність — складність. Не “складність керування”, а саме імплементація ботів різних рівнів складності. Якщо у нормальних іграх це працює за принципом “ультимативні боти грають технічніше/краще” то у Riders Republic панове з Ubisoft пішли вже знайомим для себе шляхом — шляхом циферок. Якщо ви приїжджаєте на гонку на велосипеді з рейтином в 450, кілька ваших супротивників просто будуть мати велосипеди з рейтингом у 700 чи 800. Всі їх характеристики будуть настільки вищі, що навіть при тому що ви завчите і проїдете трасу як Босподь Гог — вам не перемогти без крутішого спорядження. У заїздах типу DownHill ця проблема зазвичай постає не так сильно завдяки факту постійних спусків з гір, гравітація допомагає вам бути “конкурентоспроможним”, а от на кругових заїздах та дорожніх гонках ви будете страждати.

Музика в грі класна і динамічна, вона витягує на собі десь 60% відчуття драйву, бо самі заїзди та пересування між ними стають рутиною завдяки всьому перерахованому вище. Та ми отримуємо іншу проблему, яку неможливо ігнорувати: оптимізація. Все вищеперераховане не доставляло б стільки проблем, якби не одне але: гра, окрім того, що нудна, так ще й відносно погано виглядає на більш ніж потужному залізі.

Так, мій конфіг непересічний, Intel i7-10700K в парі з RTX 3060 що виводять картинку на 3440*1440 144Hz екран. Але є кілька нюансів: на такому залізі гра видає в максимальному пресеті графіки десь 50 кадрів на секунду і, що найцікавіше, грузить процесор на 50-60% з спайками до 80%. Через це деякі перегони з різкими віражами неможливо нормально пройти через фрізи гри. І все було б окей, якби ця гра існувала в вакуумі, але існують кращі візуально ігри що видають якщо не скільки ж, то більше FPS: Forza Horizon 4 та 5 (як приклад саме open world online multiplayer проєктів) видають під 80 кадрів і виглядають нереально краще у порівнянні.

Останні статті

Може того й не треба — Різниця між Xbox Series S та Series X

Автор: Владислав Папідоха

Xbox Series

Ми впевнені у близькій перемозі України в цій війні — Стан справ у видавництва Lantsuta

Автор: Владислав Папідоха

«Довгий Джон Сільвер»

Загнаний у рамки — Враження від Sniper Elite 5

Автор: Владислав Папідоха

Sniper Elite 5

Труднощі кінотворення в умовах повномасштабної війни — Інтервʼю з Олексієм Гладушевським

Автор: xutukai

олексій гладушевський

Проклятий фільм: Warner Bros. Discovery на роздоріжжі щодо “Флеша”

Автор: Микола Єрьомін

Ґрант Ґастін

Кишенькове пекло. Враження від Diablo Immortal

Автор: PlayUA

Diablo Immortal

Як створювалася візуальна новела про містичний Київ — Інтервʼю з Nadni

Автор: PlayUA

«Примарна Доставка» (Ghost Delivery)

ВиНеЗнали #02. Приквел Dead Space та мрія Ендрю Ґарфілда

Автор: Володимир Вітовський

Dead Space: Extraction

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: