Про музику в іграх (feat. Vlad Plotnikov) [Подкаст]

Наступне відео

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

Про музику в іграх (feat. Vlad Plotnikov) [Подкаст]

Автор: PlayUA @playua

Звукове оформлення в іграх: чому воно настільки важливе? Ви вже могли про це прочитати в цьому матеріалі. Але нам цього мало і ми вирішили поговорити про це віч-на-віч з Владом Плотніковим — автором музичного оформлення таких ігор як FoxTail, Fate Hunters, Haydee, Bronze Hoof тощо. Також Влад та його команда працювали над аудіобрендингом Монобанку та є автором аудіобрендингу PlayUA. Саме його музику ви зараз чуєте в наших PlayNews та інших відео.

Сайт аудіоагенції VP Production: vp-production.com

Слухайте нас у iTunes | Android | Google Podcasts | Spotify | Anchor | YouTube

  • 00:00 – 24 секунди тиші
  • 00:24 – вступ, привітання, здоровкання
  • 02:29 – як потрапити в індустрію? З чого починати і чи складно це?
  • 07:40 – про конкурс та роздачу ключів Fox Tail
  • 09:04 – про команду VP Production
  • 11:50 – нові проекти над якими працює Влад Плотніков та його команда
  • 13:55 – про Міка Гордона та Doom
  • 15:27 – про процес створення музики
  • 22:05 – про найнезвичніший звук для створення музики та роботу з клієнтами
  • 28:48 – про улюбленних авторів музики
  • 33:24 – про Marvel та музику в кіно
  • 34:35 – про ініціативу, помилки та професіоналізм
  • 43:30 – про натхнення, емоційний фон в роботі та дисципліну
  • 52: 48 – про музику в іграх. RDR 2, God of War, Spider-Man, Destiny…
  • 01:01:40 – про брейкдауни та незвичні звукові системи ігор
  • 01:07:59 – про музичні епохи
  • 01:12:40 – про підбірки ліцензованої музички в іграх
  • 01:16:40 – про продаж саудтреків у Steam та на інших площадках
  • 01:20:55 – про плагіат та схожість музичних композицій
  • 01:36:25 – про коллаборації
  • 01:41:44 – про кошти, бюджети, ГРОШІ та якість
  • 01:45:30 – про музичне ком’юніті
  • 01:51:08 – про плани та виклики
  • 02:00:00 – роздача ключів
  • 02:09:05 – про Олега Винника та Олега Кулікова
  • 02:12:05 – прощання

Схоже по темі

  • FoxTail

    Звукове оформлення в іграх: чому воно настільки важливе?

  • Як писати музику для ігор? VP Production / Інтерв'ю з Владом Плотніковим (Games Gathering 2018)

    Як писати музику для ігор? VP Production / Інтерв’ю з Владом Плотніковим

  • Презентація аудіобренда PlayUA від VP Production

    Презентація аудіобренда PlayUA від VP Production

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні відео

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

4A Games запрягають у російське ярмо — #PlayNews

Чому Hogwarts Legacy — погана гра про Гоґвортс?

Якою МАЛА би бути Hogwarts Legacy

WWE 2K24, Dragon’s Dogma 2, Rise of the Rōnin — Порадник Ґеймера: Березень 2024

rise of the ronin ps5.large.jpg

Пів року без зарплати в Plazma Studio, або як “робити красиво” задарма

pn new 04 site

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та долю Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та доля Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком

Справа життя і смерті. Огляд Banishers: Ghosts of New Eden

Banishers: Ghosts of New Eden

Вдала історія з елементами ігросервісу — Огляд Suicide Squad: Kill the Justice League

suicide squad: kill the justice league

Skull and Bones. Крізь біль та насолоду (Перші враження)

Skull and Bones. Крізь біль та насолоду (Перші враження)

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: